Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

285903 2e Kindje Voor Het Eerst Gezien

• Auteur
    Hoi allemaal,

Nou de spannende weken zijn eindelijk achter de rug hoor, vannochtend de eerste controle en echo gehad. Daar kwam uit dat ik 2 dagen verder ben dan ik dacht dus 9 weken en 4 dagen. Maar de gyn zei gewoon 9 dec aan te houden. Kindje was 2,65 cm groot en lag te slapen. Door even op mijn buik te drukken maakte de gyn hem wakker en begon ie flink te zwaaien met zn armpjes en beentjes. Nu moet ik de 17e bloed prikken, de 31e de nekplooimeting en 6 juni weer de 2e controle. Zo leuk om te zien dat zon klein mensje al zo ontzettend leeft, zo aan het bewegen en zijn hartje klopt zo krachtig, echt geweldig om weer te zien. Ik vind dit weer net zo speciaal als toen bij Lance.

nou, tot schrijfs maar weer, xxjes martine

#3092049 Quote

Gefeliciteerd!
    Fijn dat alles goed was met je hummeltje. Het blijft een wonder hoe zoiets in je buik kan groeien he……..als is het een tweede…(of een derde en ga zo maar door).

Groetjes Lillian

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct