Hoi Jelte (en anderen uiteraard!),
Wij hebben de Urban Jungle ook nieuw gekocht en 2 reiswiegjes overgenomen van vrienden die vorig jaar september een tweeling hebben gekregen, dus dat scheelde een hoop centjes !! De wagen wilden wij graag nieuw hebben, omdat je daar toch wel een paar jaar mee doet en wij vonden het de beste en makkelijkste wagen. Wij hebben trouwens een oranje, lekker fris kleurtje, echt stralend. De reiswiegjes zijn limegroen, dus ook een lekker kleurtje ! Ik heb de bekleding van de wiegjes trouwens gewoon in de wasmachine op 30 gr. met een beetje vloeibaar wasmiddel (Robijn) gewassen, ze zien er weer als nieuw uit. Misschien een tip voor je !?
Ik vind het nu ook wel zwaar worden hoor, mijn baarmoeder was bij de laatste controle (3 weken geleden) al 33 cm. en dat is ongeveer de grootte van de baarmoeder bij een eenling die is uitgerekend. Een flinke buik is dus het gevolg !! Als je dan zegt dat je nog 3 maanden moet tot 5 augustus zie je ze staren ! Het wordt allemaal wel wat lastiger ja, eten aan de tafel, buik in de weg, bukken gaat lastig, snel moe, hou vocht vast, maar ja…. dat zat er allemaal aan te komen he?!! Vrijdag gaan we weer naar de vk, hartjes luisteren en volgende week woensdag weer naar de gyn, lekker binnen gluren (en nu maar hopen dat ze hun geheimen kunnen bewaren he?!!) Wij krijgen zo goed als zeker een 2-eiige tweeling, hebben beide hun eigen placenta.
Kortom…. spannend allemaal hoor !
Groetjes Marasje