Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

285905 Wat Ik Nu Heb Gehoord Een Tweeling

• Auteur

We krijgen een tweeling!!!
    Hoe bizar is dat! We wisten wel dat de mogelijkheid erin zat maar dat het echt zo is….

Ik zit helemaal flabbergasted achter de pc…
    Zijn hier nog andere moeders van tweelingen?

xxx Sabine

#3092056 Quote

gefeliciteerd!!!!!   wat een verassing!!

groetjes renata

#3092058 Quote

profisiat. er zijn er een aantal op het forum zwanger van een tweeling en in juni eentje die een 5 ling krijgt.
    moet je maar effe kijken bij de ander forums.
    van juni augustus september enz

#3092060 Quote

Meid,

Wat een schok! Nou, dat word flink omschakelen de laatste paar maanden. Hoeveel weken ben je nu??

In ieder geval Gefeliciteerd met dit nieuws en sterkte met het 'verwerken van het nieuws' ook voor je vriend/man.

Groetjes Sas

#3092064 Quote

hoi Sabine,
    ik ben nu 30 weken zwanger van een tweeling, en er zijn er ook nog twee op het juliforum. Zelf schrijf ik nu bij babbybrabbel onder Tweelingmoeders

#3092098 Quote

Hoi Sabine,

Ja hoor… wij krijgen ook een tweeling !! Ik kreeg met 9 weken een echo en de reactie van de gynaecoloog was: oh… het is er niet 1, maar het zijn er 2 !!!

Wij waren direct (en zijn nog steeds!!) superblij met dit nieuws, de zwangerschap verloopt heel goed tot nu toe, behalve de vreselijke misselijkheid in het begin dan….

Het was voor ons niet schrikken ofzo, wij maakten zelfs steeds grapjes zo van: straks is het een tweeling ! En het is inderdaad zo !! We weten niet wat het gaan worden, willen het liever niet weten, we gaan voor de verrassing, maar ja… hoe lang kun je het op de echo's nog "ontlopen" he, we zien wel, we vragen er in ieder geval niet naar.

We hebben bijna alle spullen al in huis, kinderwagen (Urban Jungle duo), kamertje komt de 22e dus het begint nu allemaal "echt" te worden hoor. Erg leuk allemaal !

Nou… ben benieuwd hoe het bij jullie allemaal gaat. Succes !!

Groetjes Marasje

read more image Lees ook: Zwanger, en nu?
    #3092117 Quote

Van harte!

Ook wij zijn de gelukkigen die een tweeling krijgen! Ze hebben bij ons inmiddels kunnen vaststellen dat het een eeneiige tweeling is.
    Uitgerekende datum bij ons is 8 november. Bij jullie?

Groetjes, Suzan

#3092125 Quote

Hoi Jelte (en anderen uiteraard!),

Wij hebben de Urban Jungle ook nieuw gekocht en 2 reiswiegjes overgenomen van vrienden die vorig jaar september een tweeling hebben gekregen, dus dat scheelde een hoop centjes !! De wagen wilden wij graag nieuw hebben, omdat je daar toch wel een paar jaar mee doet en wij vonden het de beste en makkelijkste wagen. Wij hebben trouwens een oranje, lekker fris kleurtje, echt stralend. De reiswiegjes zijn limegroen, dus ook een lekker kleurtje ! Ik heb de bekleding van de wiegjes trouwens gewoon in de wasmachine op 30 gr. met een beetje vloeibaar wasmiddel (Robijn) gewassen, ze zien er weer als nieuw uit. Misschien een tip voor je !?

Ik vind het nu ook wel zwaar worden hoor, mijn baarmoeder was bij de laatste controle (3 weken geleden) al 33 cm. en dat is  ongeveer de grootte van de baarmoeder bij een eenling die is uitgerekend. Een flinke buik is dus het gevolg !! Als je dan zegt dat je nog 3 maanden moet tot 5 augustus zie je ze staren ! Het wordt allemaal wel wat lastiger ja, eten aan de tafel, buik in de weg,  bukken gaat lastig, snel moe, hou vocht vast, maar ja…. dat zat er allemaal aan te komen he?!! Vrijdag gaan we weer naar de vk, hartjes luisteren en volgende week woensdag weer naar de gyn, lekker binnen gluren (en nu maar hopen dat ze hun geheimen kunnen bewaren he?!!) Wij krijgen zo goed als zeker een 2-eiige tweeling, hebben beide hun eigen placenta.   

Kortom…. spannend allemaal hoor !

Groetjes Marasje

#3092136 Quote

Hoi allemaal,

Ik moet nog tot 16 juli in principe. Mijn buik is echt enorm, en vooral het slapen gaat heel erg slecht. Ook heb ik enorm veel harde buiken, ook als ik loop. Maar goed de kindjes liggen zo'n twee weken voor op groeischema, dus ik weet waarvoor ik het doe. Ook mijn kindjes hebben een eigen placenta, maar de gynacoloog vertelde mij dat als de kindjes hetzelfde geslacht zijn, het ook een-eiig kan zijn. Als het eitje zich snel splits na de bevruchting krijg je ook een dichoraal-diamonisch (?) tweeling. Alleen bij j/m weet je het100% zeker.
    Onze urban jungle is grasgroen, ook een lekker fel kleurtje!
    Groetjes Jelte

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct