quote: merian73 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('31-05-2006 19:01:35'));
Hallo allemaal!
Hier was al ik even naar op zoek want wij krijgen dus ook een 2-ling!! Ook van te voren grapjes over gemaakt ( oma is een 2-ling) en bij de 1e echo ( 8 weken ) was het duidelijk dat ons grapje werkelijkheid geworden was.
Nu ben ik 23 weken zwanger en het gaat hartstikke goed! Wat last van mijn voeten door het extra gewicht maar verder geen klachten! In het begin ben ik ook heel erg misselijk geweest maar na de 11e week was ik daar gelukkig doorheen!
Wij gaan morgen voor de pretecho en willen toch eigenlijk wel weten of het jongens of meiden of een combi zijn! Misschien minder spannend maar voor ons leuk om er nog meer naar toe te leven!
Zijn jullie allemaal veel meer aangekomen dan iemand die zwanger is van een 1-ling ? Ik heb een redelijke buik maar voor de rest valt het wel mee, het is net of ik een strandbal heb ingeslikt!!!
Groetjes,
Merian
He, wat leuk !! Nóg een a.s. tweelingmoeder !
Op zich gaat het bij mij (ons!) ook erg goed hoor, op de "gebruikelijke" kwaaltjes na, zoals maagzuur, misselijk geweest in het begin, opgezette voeten en last van carpaal tunnel syndroom (tintelende hand 's nachts).
Ik mag ook zeker niet klagen wat betreft de aangekomen kilo's, ben in 30.5 weken nog geen 4,5 kilo aangekomen (maar had zelf wel wat reserves hoor…! hahaha). Vrijdag gaan we weer wegen bij de vk, dus dan weet ik het precies. Dus na de bevalling zal ik wel lichter zijn dan voorheen.
Mijn buik is wel behoorlijk, ze liggen nu boven elkaar dus de bovenste zorgt echt voor wat gerommel in mijn buik, vooral het hoofdje is duidelijk aanwezig, er is daar niet zoveel plaats als onderin, maar ja… daar ligt zijn/haar broer/zus (wij weten dus nog niet wat het gaan worden, en willen dat het liefste zo houden).
Mensen denken dan ook vaak dat ik al ben uitgerekend, maar moet nog officieel tot 5 augustus.
Nou, sterkte en klets gezellig mee hier !!
Groetjes Marasje