Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

285905 Wat Ik Nu Heb Gehoord Een Tweeling - pagina 3

• Auteur
    quote: merian73 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('31-05-2006 19:01:35'));

Hallo allemaal!

Hier was al ik even naar op zoek want wij krijgen dus ook een 2-ling!! Ook van te voren grapjes over gemaakt ( oma is een 2-ling) en bij de 1e echo ( 8 weken )   was het duidelijk dat ons grapje werkelijkheid geworden was.

Nu ben ik 23 weken zwanger en het gaat hartstikke goed! Wat last van mijn voeten door het extra gewicht maar verder geen klachten! In het begin ben ik ook heel erg misselijk geweest maar na de 11e week was ik daar gelukkig doorheen!

Wij gaan morgen voor de pretecho en willen toch eigenlijk wel weten of het jongens of meiden of een combi zijn! Misschien minder spannend maar voor ons leuk om er nog meer naar toe te leven!

Zijn jullie allemaal veel meer aangekomen dan iemand die zwanger is van een 1-ling ? Ik heb een redelijke buik maar voor de rest valt het wel mee, het is net of ik een strandbal heb ingeslikt!!!

Groetjes,
    Merian

He, wat leuk !! Nóg een a.s. tweelingmoeder !
    Op zich gaat het bij mij (ons!) ook erg goed hoor, op de "gebruikelijke" kwaaltjes na, zoals maagzuur, misselijk geweest in het begin, opgezette voeten en last van carpaal tunnel syndroom (tintelende hand 's nachts).

Ik mag ook zeker niet klagen wat betreft de aangekomen kilo's, ben in 30.5 weken nog geen 4,5 kilo aangekomen (maar had zelf wel wat reserves hoor…! hahaha). Vrijdag gaan we weer wegen bij de vk, dus dan weet ik het precies.  Dus na de bevalling zal ik wel lichter zijn dan voorheen.

Mijn buik is wel behoorlijk, ze liggen nu boven elkaar dus de bovenste zorgt echt voor wat gerommel in mijn buik, vooral het hoofdje is duidelijk aanwezig, er is daar niet zoveel plaats als onderin,  maar ja… daar ligt zijn/haar  broer/zus (wij weten dus nog niet wat het gaan worden, en willen dat het liefste zo houden).

Mensen denken dan ook vaak dat ik al ben uitgerekend, maar moet nog officieel tot 5 augustus.

Nou, sterkte en klets gezellig mee hier !!

Groetjes Marasje

#3093354 Quote

Hoi Sabine, van harte gefeliciteerd met jullie 2-lingzwangerschap!!! Ik ben op 15 december bevallen van een 2 eiige meisjestweeling, na een zwangerschap van 37,3 weken! Ze wogen alle2 6 pond. We hadden ook al een meisje van nu 2,3 jaar. Super gelukkig dus! Ik vond de zwangerschap wel erg zwaar, mede omdat wij dus nog een peutertje rond hadden hobbelen. Op de helft van de zwangerschap ben ik al gestopt met werken omdat het niet meer ging. Probeer zo veel mogelijk van je zwangerschap te genieten, het is zo voorbij! De laatste weken duurden erg lang, en hoopte dat de bevalling eerder zou beginnen, nu denk ik er soms nog met weemoed aan terug! Nadeel vond ik dat ik in het ziekenhuis moest bevallen, maar de dames waren zo gezond dat we maar een nachtje hoefden te blijven.
    Heel veel succes!!!!!
    Groetjes Suzanne

#3093463 Quote

Hallo,

Ook ik wil je graag feliciteren met je 2ling zwangerschap.
    Bij ons ik het helaas wel naar een aantal weken anders gelopen.
    Met 11 weken 1ste echo dat het er 2 waren, voor ons nummer 3 en 4 want wij hebben al 2 kindjes.
    We werden doorverwezen naar een gynacoloog en die constateerde 1 eiige, weer 2 weken later bij een andere gynacoloog en die zag dat 1 kindje niet meer leefde.
    Ik was toen 14 weken zwanger.
    Vnadaag hebben we een extra echo gehad omdat ik vreselijk ongerust was over het andere kindje maar we hebben gezien dat alles goed is en over 4 weken krijgen we een uitgebreidde echo om ook te zien of het helemaal gezond is.

Ik wilde dit toch even vertellen omdat ik je vreugde heel goed ken en wens jouw en de andere 2ling moeders op jouw forum veel geluk toe.

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen