Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

285910 Verdoving

• Auteur

Hoi dames,

Ik heb een vraagje. Ik moet naar de tandarts omdat een kies zit te rommelen. Nou is het zo hij zegt dat een  verdoving niks uitmaakt. Is dat zo. Weten jullie dat?

liefs helma
    14 w + 2 d

#3092075 Quote

hoi charlie

Helaas het kan geen kwaad een verdoving bij de tantarts.
    ik moet zelf zo naar de tandarts om een gaatje te laten vullen maar ik ben een klein beetje bang ervoor maar goed.
    mijn tandarts zei dat het kon en de verloskundige die zei dat ook alleen GEEN FOTOOS laten maken.

groetjes dinn

#3092077 Quote

Hoi din,

Nou helaas ja….  Ik heb er helemaal geen zin in. Maar goed moet gebeuren want om nou nog 6 maanden te wachten met naar de tandarts gaan zie ik ook niet zitten.
    Vreselijk zeg.  Ik ben wel een beetje gerustgesteld dat een verdoving geen kwaad kan.

Ik moet donderdag en ik kan me er nu al erg zenuwachtig over maken. Ik ben panisch voor prikken.

Bedankt voor je reactie en succes straks.

liefs helma

#3092121 Quote

hoi charlie..

nou ik ben naar de tandarts geweest en die verdoving die viel echt reuze mee.
    ik dacht dat dat het meest pijn zou doen maar als je heel erg ontspanne bent wanneer hij gaat prikken valt het echt mee nou de rest voel je doen niet.

ik hoor het wel hoe het is geweest

groetjes dinn

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct