hai
ik had daar ook een topic over gemaakt onder bevallen. want ook wij zitten met het probleem. ik heb toen overleg gehad met de dierenarts. die griezelde al bij het idee.
Toen kreeg ik het tel nr van een gedragskundige hier uit de buurt. ( veenendaal)
en die zei dat als ik de hond ziek wilde hebben ik de hond de eerste poepluier moest geven. dus dat doen we dan absoluut dan maar niet he. ( hihi arme kraamhulp )
wel moesten we hem overal bij betrokken houden. inrichten kinderkamer ect ect
nieuwe spullen?? laat maar snuffelen. nu zit het kind er nog niet in dus nou kan het heel save. kijk wat je met de geboorte doet moet je zelf weten uiteraard maar ons is geadviseerd als ik me goed voel na de bevalling en ik heb gedoucht dan de hond er bij laten om te snuffelen. mijn man houd hem dan vast en ik de kleine.
dit is dus eigenlijk het advies wat ik van de gedragskundige heb gekregen. praat er anders ook nog even heel goed over met je dierenarts.
groetjes jantine
P.s. goed op de ontwormingskuur letten normaal 2 x in het jaar maar zodra de kleine is 3 tot 4 x doen. uit veiligheid dat de kleine niet ziek wordt.