Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

285918 Niet Echt Smakelijk Maar Toch

• Auteur

Het klinkt misschien niet zo smakelijk maar tis heel normaal… maar kunnen jullie ook zo moeilijk poepen?! Ik krijg er soms buikpijn van. Gisteravond schrok ik me dus ook lam toen ik zag dat er een beetje bloed in mijn onderbroek zat. Niet echt dik bloed maar heel dun waterig. Ik heb al op internet etc gekeken maar het schijnt de eerste weken heel normaal te zijn. Hebben jullie dit ook?! Ben toch wel een beetje bang

Groetjes van een toekomstige moeder

#3092120 Quote

Hoi,

Moeilijke stoelgang… Tja bekende kwaal onder zwangere vrouwen. Veel drinken wil wel helpen. Verder genoeg fruit en groente eten. Volkoren brood eten.  Geen laxeermiddelen gebruiken, tenzij je die van de huisarts krijgt. Voor de rest is het een beetje uitzoeken wat voor jou het beste werkt.
    Bij mij was dat een cheeseburger van Mc Donalds. (absoluut geen straf!) Als ik een paar dagen niet geweest was, hop even naar de Mac voor een cheeseburger. En voila, een paar uur later kon ik naar toilet. Als je verder in de zwangerschap bent gaat het waarschijnlijk weer wat beter.
    Dat bloedverlies kan ook komen door de moeilijke stoelgang. Als je het niet vertrouwd neem dan even contact op met je vk. Ik heb aan het begin van mijn zwangerschappen bloed verloren. Ik blijk een gevoelige baarmoedermond te hebben. En doordat het daar beneden nu beter doorbloed is, had ik snel wondjes. Dus even geen sex en  voorzichtig met afvegen. Ook het harde persen voor de ontlasting kan een beetje bloedverlies veroorzaken.

Groetjes, Kat

#3092127 Quote

bij mij helpen chocolade vlokken   heeeeel goed hahaha om je te bescheuren he ???
    maar   niet veel later zit ik heerlijk op de wc en wat een opluchting!!!!!!!!!!

groetjes renata

#3092141 Quote

Hoi Mama06,

Bij mij werkt yakult heel goed. Misschien kun je het een tijdje proberen. Het is niet schadelijk voor je zwangerschap/baby.

Gr. Vriendje

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct