Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

285923 Wie Kan Mij Helpen

• Auteur

hallo
    ze hebben het bij mij vorige week ingebracht en ik heb iedere keer buik pijn weet iemand dat dat normaal is ik zit er zo over in nou ik hoor het wel
    gr annebel

#3092133 Quote

Je moet een beetje duidelijker zijn Annebel.
    Wat hebben ze ingebracht??

#3092137 Quote
    quote: TeHa reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('10-05-2006 16:15:40'));

Je moet een beetje duidelijker zijn Annebel.
    Wat hebben ze ingebracht??

nou ik heb inseminatie gehad van iui ik hoop dat het zo wel duidelijk is
    nou dan hoor ik het wel weer gr annebel

#3092146 Quote

Hoi Annabel,

Is het stekende pijn? of juist zeurderig. Als het het laatste is kan het je baarmoeder zijn die nu gaat groeien. Maar als het stekend en venijnig is, zou ik toch contact opnemen met je gyneacoloog. Zij kunnen als geen ander kijken hoe het met het vruchtje is.

Mijn zusje heeft met zo'n behandeling een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gekregen( eigenwijs EI!) en lag met 9 weken zwangerschap op de operatie tafel omdat zij dus verging van de pijn in haar buik en bleek dat haar eileider was gescheurd!!! Dus inwendige bloedingen.

Ik wil je niet bang maken, maar luister goed naar je lijf en volgende keer iets meer uitwijden over wat je voelt en waar. We zitten allemaal te gokken hier wat je precies bedoelt en misschien krijg je het nu onbedoeld spaansbenauwd door mijn verhaal.

Sterkte en laat wat van je horen

Groetjes Saskia

#3092158 Quote

Hey annabel,
    ik heb drie keer iui gehad en uiteindelijk zwnager geworden via ivf (meteen raak).
    Die pijn die jij beschrijft is   niet erg duidelijk. Heben ze soms een teveel aan eitjes weggenomen? Toen had ik namelijk ook heel erge pijn. Na de ivf had ik ook pijn in mijn buik en bleek het raak te zijn, maar ja ze hadden natuurlijk ook flink liggen rommelene daar beneden.
    Ik denk dat als je het echt  niet vertrouwd je toch even je dokter moet bellen hoor.
    4 jaar geleden heb ik ook een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad en die pijn is met geen pen te beschrijven. Ik kroop letterlijk over de vloer van de pijn en uiteindelijk hebben ze me met spoed geopereerd, omdat ik anders dood zou gaan aan een geknapte eileider.Ik wil je niet bang maken, want ik denk niet dat het dat is.
    Helaas kunnen ze nu   nog niet zien of je zwanger bent, tenminste bij mij deden ze pas na 2 weken een bloedtest.
    Heb je ook bloedverlies?
    Al sik jouw was beld eik even de dokter of je moet ff wat duidelijker omschrijven wat je precies voelt en wat ze hebben gedaan.
    Groetjes RB

#3092183 Quote

hallo RB nou ze hebben bij mij iui gedaan en heb iedere dag wel een beetje buik pijn licht hoor en ik moet veel plassen en ik heb ook wel een brobbelig gevoel in de buik nou zou je mij nu verder kunnen helpen

read more image Lees ook: Zwanger, en nu?
    #3092184 Quote

en ik heb ook geen bloed verlies verder dat bovenste hoort er ook bij hoor ik was dit nog vergeten om er bij te zetten groetjes annebel

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct