Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

285929 Haar Verven

• Auteur

hallo nou ik had even een vraag als ik mijn haar of wenkbrouwen verf kan dat gevolgen voor de zwanger schap hebben ik ben zo bang dat er dan weer wat foud gaat nou is er iemand die mij hier antwoord op kan geven
    ik hoor het wel gr annebel

#3092182 Quote

hey hallo,

het verven van je haar tijdens de zwangerschap kan geen kwaad voor je kindje!!! Ik ben kapster dus ik zal het waarschijnlijk wel weten .
    Het enige waar je wel rekening mee moet houden is dat het resultaat van het verven kan tegen vallen. Dit komt door je hormonen!! Het kan dus zijn dat als je je haar geverfd heb het er na 2 keer wassen al helemaal vaal en verlept uitziet. Het KAN het is niet gezegt dat het ook echt gebeurt.
    Als je bv een permanent in je haar doet als je in verwachting bent kan het zijn dat het nix doet in je haar of dat het heel slap is. Ook dit KAN gebeuren!! Allemaal dankzij onze lieve hormoontjes.

nogmaals voor je kindje kan het dus geen kwaad!!!!

groetjes Guppie

#3092227 Quote

hoi,

Ik ben ook kapster en ik heb geleerd dat ik zwangere vrouwen niet mag verven wanwege de amoniak die in de verf zit.
      Groetjes

#3092253 Quote

Hoi,

Je kunt prima je haar verven, er worden wel testen (al een aantal jaar) naar gedaan.Maar er is nog steeds niets bewezen dat het schadelijk zou kunnen zijn.

GRTZ Daannie

#3092268 Quote

Ik kan alleen maar vertellen dat ik mijn haar meerdere malen geverfd heb tijdens mijn zwangerschap en mijn kindje lijkt er niet onder geleden te hebben ! Ik zou me er niet te druk over maken.
    Birgit

#3092272 Quote

Ik heb mijn haren ook gewoon geverfd. Mijn kindje is ook helemaal gezond. Ben nu zwanger van de 2e en ik ga ze nu ook gewoon laten verven.

read more image Lees ook: Zwanger, en nu?
    #3092377 Quote

Hallo,

Ik ben nu zwanger van ons tweede kindje maar ik verf gewoon mijn haar hoor…… Ik heb echt geen zin om een half jaar voor gek te lopen hahaha!!
    Kan me niet voorstellen dat het kwaad kan. Ik geloof wel dat het resultaat anders kan zijn dan gewend door je zwangerschap maar het is bij mij tot nu toe altijd goed gegaan.

Groetjes, Brigitte

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct