Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

28593 Ik Kan Nergens Anders Meer Aan Denken

• Auteur

hallo,

sinds 4 september gestopt met de pil, maar heb geen regelmatige cyclus. heb al meerdere keren gedacht dat ik zwanger was, en dus ook al meerdere testen gedaan. nu voor de 2e keer weer ongesteld. ik heb dus ook geen idee wanneer mijn eisprong is.
    we willen het erg graag, maar het is zo'n raar gevoel om steeds te wachten. het is net of je je eigen lijf niet kent.

#2935714 Quote

blijft lastig ja, als je eenmaal die knoop hebt doorgehakt dan wil het natuurlijk het liefst zo nsnel mogelijk een beebje…heel begrijpelijk maar het kan ook heel lang duren helaas…je kunt eens een ovulatietest gaan gebruiken dan weet je wel wanneer je een eisprong hebt en gerichter klussen…maar ieder voor zich, de een vindt dit niks, de ander erg fijn. je kunt ze bestellen op testjezelf.nu maar ook via andere sites. mocht je echt heel erg onregelmatig zijn en je eisprong niet kunnen ontdekken, neem dan over een paar maandjes eens contact op met je huisarst!!

veel succes en hopelijk is het snel raak voor je!!

liefs sweety

#2935730 Quote

ja ik weet ook dat het lang kan duren, maar gevoel en verstand staan soms ver van elkaar. zo'n ovulatietest heb ik niet zoveel mee.

#2935817 Quote

das zeker zo meid!! en zon test doe je dan toch lekker niet he, je moet doen waar jij je prettig bij voelt! hoe lang is je cyclus geweest??

succes hoor!

liefs sweety

#2936321 Quote

hoi lizzy, ja joh ik ken t gevoel. wij zijn nu voor de 2e maand aan t proberen.
    ik voel af en toe ook dingen waarvan ik denk mhhhmmm ken ik dat.
    ben af en toe mega chago en snel met tranen in de ogen om niets. gek is dat he.
    wij hebben nu de vbweek om de dag geklust dus ja hopen dat het gelukt is.
    voel nu nog niets anders, zal denk ik niet.
    ik moet 8 jan ongesteld worden. succes. groetjesdaan

#2936323 Quote

hoi lizzy, ik ken je gevoel, wij zijn nu met de 2e maand bezig en hebben deze afgelopen week, vb week om de dag geklust, dus ja ff afwachten.
    toen wij de knoop doorgehakt hadden kon ik nergens meer aan denken dan de baby… gelukkig is dit nu minder geworden.
    moet aan t begin van januari ongesteld worden dus ja. succes he.
    groetjes daan

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen