Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

285931 Yes Ik Ben Weer Zwanger

• Auteur

Hallo meiden.

Ik heb gisteren een test gedaan ,en ik ben weer zwanger.
    31 mei krijg ik een echo i.v.b dat het in januari mis is gegaan en ook in maart heb ik een miskraam gehad.Ik ben blij maar ook eigenlijk bang.
    Groetjes peggy.

#3092187 Quote

beste Peggy

Wat fijn voor je dat het zo snel weer 'raak' is. Probeer er maar van te genieten hoor!
    groeten Elke

#3092197 Quote

hoi kinderwensje.

ik begrijp heel goed wat jij bedoelt.
    ik heb maandag een test gedaan en ik blijk ook weer zwanger te zijn.
    nou durf ik nog niet blij te zijn.
    ik heb ook 2 mk gehad. 1 in januarie dit jaar en okt-2005.
    dus nou is de angst heel groot dat het weer niet goed gaat.
    ik heb een afspraak gemaakt voor 6 juni om een echo te laten maken om te kijken of het hartje e.d. klopt..
    ga jij ook een vroege echo laten maken?

gr
    chantal

#3092199 Quote

Hoi chantal.

Ik moet 31 mei een echo laten maken.Ik weet hoe jij je nu voelt ,dat heb ik ook.
    Maar ik laat het in iederegeval iets weten of alles goed is.En ik hoop dat het bij jou ook is.

Groetjes peggy.

#3092200 Quote

Hoi Peggy,

Ik weet dat het moeilijk is, maar probeer toch te genieten. Na mijn miskraam duurde het drie jaar voordat ik weer zwanger was en nu ben ik 4 maanden in verwachting. Vooral het wachten tot de eerste echo is verschrikkelijk en zenuwslopend. Bij onze eerste echo begon ik spontaan te janken toen we zagen dat het gewoon leefde.

Probeer te genieten en zorg deze periode extra goed voor jezelf en voor je lichaam.
    Laat je wel weten hoe de echo was?

Groetjes
    Astrid

#3092205 Quote

Hoi Astrid.

Bedankt voor je reactie.
    Tuurlijk laat ik iest weten van de echo.
    En jij ook verder suc6 met je zwangerschap.

Liefs Peggy

read more image Lees ook: Zwanger, en nu?
    #3092277 Quote

hoi peggy

hoe is het nou met jou? heb je al last van zwangeschapsverschijnelelen?
    ik heb alleen sinds 3 dagen erg gevoelige tepels. voor de rest eigenlijk nog niet.
    duurt lang he dat wachten op die echo? zit de dagen af te tellen. als ik heb gezie ndat alles goed is dan kan ik pas genieten!

gr
    chantal

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct