Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

285932 Stuitligging

• Auteur

Hey dames,
    ik lees heel vaak jullie berichtjes maar dit is eigenlijk de eerste keer dat ik zelf een berichtje schrijf. Ik had namelijk maandag wat bloed verloren en moest daarom naar het ziekenhuis om te kijken of alles goed was met mijn kindje. Want de kleine was de hele dag al niet voelbaar. Gelukkig waren de harttonen goed en begon de kleine goed te bewegen. Het leek net of die het wist dat ik me zorgen maakte. Na 3 uur ziekenhuis en verschillende testjes mocht ik gewoon weer naar huis. Maar ik heb nu wel erg veel last van kramp in mijn onderbuik en ik weet nu niet of het komt omdat de kleine aan het indalen is of zo, want in het ziekenhuis is gebleken dat het in een stuit ligging lag. Heeft iemand tips voor mij of herkent dit. En zijn er ook mensen die een stuitbevalling hebben gehad of van dichtbij mee hebben gemaakt. Ik ben hier best onzeker van want ik wou graag gewoon bevallen, maar weet niet of dat met een stuitligging mogelijk is. Oja ik ben momenteel van de tweede zwanger en ben nu 35 weken en 4 dagen zwanger.
    Hopelijk herkent iemand dit dan hoor ik het graag.

groetjes

#3092188 Quote

heej, zie net je berichtje, ik heb zo'n zelfde geplaatst vandaag. Mijn kleintje ligt ook in stuit en vind het allemaal maar spannend. Ik heb hier zelf ook geen ervaring mee…

in iedre geval heel veel succes, en ik heb wel gehoord dat ze tot laat kunnen draaien….

Succes ermee, liefs zonneke!

#3092190 Quote

Hoi dames,

Eigenlijk hoor ik hier (nog) niet thuis,maar wil toch even reageren.

Mijn zoon die nu inmiddels alweer 11jaar is lag ook in een stuit,nouja eigenlijk over dwars en ze hebben hem in een stuit kunnen draaien.
    Ik ben gewoon bevallen,wel moesten er 2 gyn.aanwezig zijn,alles is verder goed gegaan.

Denk dus dat dat bij jullie ook gaat gebeuren als de baby nog in een stuit ligt en niet tegen die tijd opeens omdraait!
    Eerst zullen ze proberen om de baby dan te draaien en wil dat niet dan kun je of een stuitbevalling krijgen of een keizersnee,ik weet niet of het nu nog zo gaat maar ik zal me er niet al; te druk over maken!

Het gaat allemaal goed komen,echt waar!

Succes!

liefs Caro

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct