Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

285938 Forum

• Auteur

Probeer al 4 keer wat te plaatsen en elke keer weg echt irritant zeg
    groetjes wendy

#3092201 Quote

sjonge jonge nu doet ie het wel als je kwaad word

#3092202 Quote

Wat ik dus wil weten is of het normaal is dat als je soms gaat zitten een steek in je onderbuik krijgt.Ik ben nu 3 maanden zwanger en heb hier soms last van.
    Meestal is het als ik te veel heb gelopen en wil dan ergens gaan zitten.
    Volgens mij is het bij me begin van me baarmoeder.
    best pijnlijke steken en je moet dan even gaan vezitten.
    Is dit misschien het kindje die dan erop drukt ofzo ?herkennen jullie dit ?
    groetjes wendy

#3092210 Quote

Hoi, bijna naamgenoot, kom gewoon gezellig meekletsen op http://www.oudersforum.nl daar gaat alles tot nu toe echt supersoepel; een verademing. Misschien heeft daar ook iemand een tip voor je of herkenning. Ik herken het zelf niet.
    Gr Wenneke.

#3092226 Quote

GRRRRRRRRRRRRRRR! Ben het helemaal met je eens! Ik heb wel 10 keer moeten klikken voordat ik een reagreer venster kreeg voor dit bericht.   Ik had van de week ook bij iemand overborstvoeding een mega verhaal geschreven druk ik op verzenden is het weg^#%^#%! Nou laat dan maar, denk ik bij mijzelf. Dus ehh dames ik ben zeer zeker geinteresseerd naar alle verhalen maar word zo chagi van antwoorden mijn boeddruk stijgt boven mijn hoofd uit.   Dus voordat ik het vergeet………..eerst kopieren met de linker muisknop en dan plaatsen …………en dan weer proberen te plaatsen en weer en weer net zolang het er staat! PFFFFFFFFFF

Groetjes Lillian

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct