Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

28594 Advies

• Auteur

Hoi meiden

Gisteren was mijn NOD en ben niet ongesteld geworden!!!! Normaal gesproken ben ik heel regelmatig, 28 dagen, vaste pijntjes vantevoren en altijd rond hetzelfde tijdstip.
    We hebben getest maar deze was negatief. Er wordt gezegd dat je kunt testen op de dag dat je ongesteld moet worden. Ben ik nu niet zwanger, ondanks dat ik nog steeds niet ongesteld ben geworden???  Hoe zit het met de hormonen? Kan het zijn dat ik wel zwanger ben maar het nog niet weet omdat de test de hormonen niet oppakt?
    Ik heb wel vreemde klachten waar ik nooit last van heb, hoop dus dat ik het goed voel!

#2935710 Quote

Hey meid,

Volgens mij kunnen er 2 dingen aan de hand zijn…

1, je bent toch te vroeg met testen omdat je lichaam misschien nog niet genoeg     hormonen heeft aangemaakt.
    2, Door de zenuwen (wel of niet raak) is je lichaam van slag en blijft je   menstruatie uit.

Als ik jou was zou ik zaterdag nog een test doen als je nog niet ongesteld ben.
    Ik zal voor je duimen dat het optie 1 is

Liefs Phoebe

#2936259 Quote

Hoi,

Op het forum lees je vaak dat sommige meiden al een positieve test hebben voor, op of net na hun NOD.  Bij mijn twee zwangerschappen  heb ik nooit een positieve test gehad op het moment dat ik overtijd was. Ik had pas  na een dag of 4  a 5   na mijn NOD een positieve test dus wie weet is dat bij jou ook het geval.

Gr. Angie75

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen