Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

285940 Ik Maak Mij Zorgen

• Auteur

Ik zit nu in mijn 12e week. Gisternacht werd ik wakker van een hele gekke pijn in mijn onderrug die doorstraalde naar mijn buik bekken en liezen en/of andersom.

Vanmiddag…nu ook…lag ik op bed bijna te janken van de pijn. Het is een zeurderige pijn en doet ook wel denken aan heftige menstruatiepijn. Ik vrag mij af of dit normaal is of dat ik de dokter moet bellen? Is dit wel een goed teken???

Please help….

Liefs Aicha.

#3092216 Quote

beste Aicha,

Aangezien het me op de dit rotforum bijna nooit lukt iets te plaatsen of te reageren, reageer ik nu een beetje laat. Als dit voor jou een onbekende pijn is en blijft duren zou ik zeker even de dokter bellen.
    Hopelijk kan die je gerust stellen,
    groeten Elke

#3092218 Quote

Hoi Elke,

bedankt voor je reactie. Ik heb net even op google gezocht en de symptomen die ik heb lijken erg op de symptomen die bij bandenpijn horen:

Door de groei van de baarmoeder worden deze banden opgerekt en voel je een scherpe pijn met name in je onderbuik en je liezen, bijvoorbeeld als je loopt of van houding verandert. De pijn is onschuldig. Als je iets rustiger aan doet, zal de pijn weggaan. De pijn komt vooral voor in het begin van de zwangerschap en aan het einde, als het kind is ingedaald.

De pijn loopt dus door naar mijn onderrug zo nu en dan.

Liefs Aicha.

#3092251 Quote

Hoi

Ik heb dezelfde pijnen gehad, ben ervoor naar dokter geweest en heeft niets gevonden, waarschijnlijk waren het inderdaad de banden, daar kan je echt heel erg last van hebben, en jouw symptomen komen wel aardig overeen. Is inmiddels 10 weken geleden en alles gaat nog steeds perfect…

Maar wat let je om toch even voor de zekerheid en je eigen geruststelling even langs de dokter te gaan?

Groetjes Lies

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct