Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

285941 Heeft Iemand Tips Tegen Misselijkheid - pagina 2

• Auteur

Goede middag dames…

hier een tip die mij heel goed heeft geholpen…

nee theelepeltjes cola..op het moment dat je misselijk bent steeds kleine theelepeltjes nemen..niet te veel en niet te snel achter elkaar….
    verder helpen haagse hopjes heel erg goed…ik heb 20 weken met die dingen in mn mond gelopen…zelfs snachts had ik ze in mn mond…maar t hielp wel…

tegen maagzuur blanke ongebrande hazelnoten..steeds een handje nemen en t zakt weg…

sterkte..en hopelijk hebben jullie er iets aan

groet Jess ( mama van mees, sem en tijs okt. 05 forum)

#3092284 Quote

Hallo allemaal,

heel erg bedankt voor jullie reacties.
    hoe graag ik ook wou, ik kon niks naar binnen krijgen, geen eten en geen drinken. er leek wel een slot op mijn keel te zitten. doordat ik me zo beroerd voelde werd ik alleen maar misselijker als ik iets in mijn mond had. het idee alleen al maakte me beroerder.
    nu ben ik maandag naar de huisarts gegaan en vroeg of er wat voor was.
    hij wilde niks geven tegen de misselijkheid, vond dat het er gewoon bij hoorde. dat snap ik wel, maar als ik niks binnen krijg dan droog ik ook uit natuurlijk.
    ik plaste alleen 's ochtends en 's avonds een keer. en mij urine was heel donker. ik heb toen na mijn bezoek aan de huisarts mijn verloskundige gebeld. zij vond dus dat ik wel medicijnen tegen de misselijkheid moest krijgen. ze zei dat we niet moesten gaan wachten tot het echt heel verkeerd ging lopen. zij heeft voor mij de huisarts gebeld en nu heb ik wel wat gekregen. suprimal. heel raar, want het is eigenlijk tegen wagenziekte, maar er zitten stoffen in die overeenkomen met emesafene. ik heb ze gisteren voor het slapen gaan voor het eerst gepakt en vanmorgen en ik heb vandaag al goed gegeten. ben ook niet misselijk geweest. echt heerlijk. ik ben wel licht in mijn hoofd/duizelig, maar dat vindt ik dan minder erg.

heel erg bedankt voor jullie goede tips.

liefs, mejon

#3092327 Quote

Bij mij helpen knappertjes van verkade en spa rood 🙂
    en melke en boterhammen met kaas geen idee waarom maar het werkt 🙂
    Mijn misselijkheid begint smiddags gelukkig heb ik smorgens geen problemen

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen