Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

285943 Gerommel Op Het Forum

• Auteur

Hallo allemaal,

Na een heel weekend van geklooi om op het forum te komen heb ik gisteren een mailtje naar de redactie gestuurd. Waarin ik heb gevraagd wat ze in hemelsnaam iedere keer aan het doen zijn. Natuurlijk moeten ze de boel af en toe updaten. Maar dat kan ook zonder dat wij daar last van hebben. Tenminste, als je een goede technische dienst hebt. Uitgelegt tegen welke problemen we aanlopen (niet/slecht kunnen plaatsen/reageren, problemen bij lezen, etc) Heb inmiddels de bevestiging dat het bericht gelezen is. Ben benieuwd naar wat er gaat gebeuren! Heb ook vermeld dat er dames zijn die door dit geklooi naar andere Forums vertrekken. En dat dat jammer is, omdat we een leuk stel mensen bij elkaar hebben zo. Ik hoop dat het helpt!

Groetjes, Kat

#3092228 Quote

Hey!

Blij te lezen dat ik niet de enige ben met problemen, maar ik ben ook een ontzettende nono met computers…
    groetjes anouk

#3092229 Quote

Hoi kat,

Ik hoop dat dit bericht nu wel geplaatst word. ik heb inmiddels ook een e-mail gestuurd. hoop zo dat er wat aan gedaan wordt er is niets irritanter dan dit

#3092232 Quote

Ik kreeg net bericht dat het opgelost zou zijn. Mochten er toch nog problemen zijn dan moeten we die zo duidelijk mogelijk omschrijven, en in een mail aan hen toesturen.
    Je vind het adres als je hier naar onderen scrolt. Helemaal onderaan de pagina staat in het blauw Colofon. 1 Maal aanklikken, en je hebt een mailadres.

Groetjes, Kat

#3092235 Quote

Ik dacht van het weekend al dat het aan mij lag….
    Maar gelukkig waren er meer mensen die er last van hadden.
    Blij dat het weer verholpen is en dat we weer lekker kunnen lezen, tikken en plaatsen (hahaha).

Doeidoeidoei groetjes Snuffel.

#3092238 Quote

Yes!!!!!!

inloggen gaat goed. kom in 1x binnen. joepie!!!
    nu kijken als dit bericht geplaatst wordt dan helemaal happy!!!

knuf jantine

read more image Lees ook: Zwanger, en nu?

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct