Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

285945 Kleine Gevoeld

• Auteur

Gisteravond toen ik in bed lag voelde ik een kleine plop vlak onder mijn navel.
    Zou dit de kleine geweest kunnen zijn? Kan eigenlijk nergens vinden met hoevel weken je het ongeveer kan gaan voelen. Ik ben nu 17 weken.
    Als dit het was, dan is dat wel een heel apart gevoel. Heb zoiets nog nooit gevoeld.

Groetjes, Astrid

#3092231 Quote

hoi hoi astrid
    het kan best zijn dat je de kleine hebt gevoeld hoor
    meestal voel je het bij de eerste rond de 20 weken   en bij tweede of meer wat eerder
    maar er zijn altijd andere bij wie het anders gaat.(eerder of later)
    het voelt als kriebeltjes of plopjes   en in begin twijfelje   of het niet je darmen zijn
    ik vindt het lijken als of je een zenuwtrekje hebten naarmate je verder bent wordt het sterker
    dus geniet er maar van

gr eus
    40w 5d

#3092236 Quote

Hallo,

Ik ben een "Mei 2005 moeder" en ik voelde onze dochter ook voor het eerst met 17 weken!! Dus het kan heel goed, dat jij de kleine ook gevoeld hebt. Ik vond het een beetje aanvoelen, alsof er met een veertje aan de binnenkant van de buik gekriebeld werd. Een heel apart, maar heeeeeeeeel bijzonder gevoel!! Geniet er maar lekker van!!

Groetjes Snuffel.

#3092239 Quote

hai hai

ik voelde wel wat zo rond de 19 weken. ik wist eerst niet wat het was dus ik heb de vk gebeld. die deed heel vrolijk meid je heb je baby gevoeld.
    Het is het mooiste gevoel wat je kan hebben. ( vind ik)

ik heb gisteren een rot dag gehad heel druk geweest en de kleine liet het goed merken. die was aan het schoppen en aan het doen. en op een gegeven moment zag ik mijn buik dus op en neer gaan op het moment dat de kleine schopte dat was echt wel een gaaf gezicht.

nou geniet er van meid.

knuf jantine

#3092274 Quote

Hoi

Ik ben nu iets langer dan 18 weken zwanger.En ik voel de kleine nu al een anderhalve week ongeveer.In het begin dacht ik dat het mijn darmen waren,maar volgens de verloskundige was het de kleine die al lekker aan het rommelen is in mijn buik.In het begin was het een heel raar gevoel,maar nu herken ik het gevoel goed en het wordt steeds harder.Mijn vriend die kan niet wachten totdat hij de kleine ook kan voelen.Das toch wel heel bijzonder van hoe klein het ook nog maar is,je het al kunt voelen.

Veel plezier met het voelen van de kleine!

Groetjes Marianne

#3092280 Quote

Hoi meis,

Volgens zou dat heel goed kunnen.
    Ik voelde Brit voor het eerst toen ik
    20 wkn was en het voelde idd net
    als een klein plopje! Over een paar
    weken word het steeds duidelijker
    en weet je of dit het echt was!
    Succes! Veel liefs mama (Brit 26-02-06).

read more image Lees ook: Zwanger, en nu?
    #3092292 Quote

Hoi,

Ik voelde het voor het eerst toen ik 16 weken en 4 dagen was.
    Ik vond het ook raar.
    Toen ik 17 weken en 4 dagen was of 18 weken en 4 dagen toen voelde ik ineens een
    harde bal langs komen, daar schrok ik van dat ik mijn moeder belde om te vragen
    of dit wel goed was.
    Ik ging 2 dagen later toch noaar de vk en ik vertelde dat ik dat voelde, zei ze dat het de baby kon zijn.
    En terwijl ik op tafel klom kreeg ik het weer en de VK vertelde gelijk dat dat de baby was die draaide en me geen zorgen hoefde te maken.
    Ze vond het wel vroeg.

Veel plezier in het voelen van de plopjes.
    Dadelijk voel je ze elke dag.

groetjes Sandra
    30 weken en 4 dagen

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct