hoi,
Balen hier joh, was eindelijk al sinds een week helemaal niet meer misselijk. Komt het er vannochtend ineens weer in golven uit. Bah zeg, voel me nu hondsberoerd. Hopen maar dat het niet meer te lang gaat duren. Met Lance liep ik er tot 22 weken mee. Ik heb nu wel sinds 2 dagen dat ik van alle geurtjes kotsmisselijk wordt dus dat helpt er ook niet echt aan mee. Ik heb nu trouwens ook een ontzettende haaruitval. Met lance juist integendeel, daar kwam dat pas zon 3 maanden na de bevalling. Maar goed we weten waar we het voor doen.
Over 2 weken weer een echo en de week daarna ook weer. Mijn gyn is zelf dol op echos maken dus bij elke controle krijg ik nu een echo. Dus op 31 mei krijg ik de echo van de nekplooimeting en op 6 juni weer een echo van de gewone controle. Erg leuk nu kan ik echt goed de groei van mijn kindje vast leggen.
En als dit kindje net zo vlug is als lance zou ik hem al over een maandje moeten voelen. Lance voelde ik al bij precies 15 weken, ik ben erg benieuwd. Nou ik ga weer ff naar de wc want ik voel weer een golf opkomen, yech!!
groetjes Martine mama van Lance 06-01-04 en spruitje 09-12-2006