Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

285947 Kerstkindje

• Auteur

hallo allemaal ik zal me ff voorstellen ik ben Yvonne en 8 weken zwanger van ons eerste kindje
    als alles goed gaat ben ik 24 dec uitgerekend!!!
    wie zijn er nog meer rond die datum uitgerekend?
    toedels en tot ziens

#3092242 Quote

Hoi Yvonne,

Ik ben ongeveer 18 december uitgerekend, wacht op de echo voor de juiste datum. Ik heb al twee kinderen geboren op 27-12-2000 en op 24-12-2003. Als je op de december forum gaat kijken kan je zien dat we met best wel veel zijn.

Groetjes, Manon

#3092245 Quote

hoi hoi ik ben zelf inverwachting van onze derde en ben als het goed is rond 31 dec uitgereknd maar moet nog wachten tot 13 juni voor een echo

#3092255 Quote

Hoi hoi

Ik heb vanmiddag mijn eerste echo gehad en daar kwam uit dat ik 25-12-2006 zal bevallen dus echt een kerstkindje i.p.v 31 december!! Ik heb er al een van 18 december dus lekkere drukke maand!!

Alle zwangeren nog GEFELICITEERD!!

groetjes mama zoontje 17maanden en ukkepuk 8 weken

#3092328 Quote

21 december verwacht ik mijn beeb ook ronde de kerst dus 🙂

#3092329 Quote

hallo allemaal,
    Grappig, maar lastig inderdaad met kerst, ik ben zelf 3 januari uitgerekend en eigenlijk lijkt t me ook wel weer wat hebben om met kerst te bevallen qua sfeer.
    We hebben in ieder geval n mooie tijd om verlof te hebben zo met de feestdagen!
    En oud  en neiuw  kan ook nog he?
    Nieuwjaarsdag schijnt niet zo leuk te zijn als verjaardag (moe vd avond ervoor), maar mn opa was 31 dec jarig en dat was altijd erg gezellig met de hele familie oud jaar vieren!
    Maar goed  onze dochter was n week te laat, dus  het kan net zo goed half januari worden voor mij!
    groetjes anomien

read more image Lees ook: Zwanger, en nu?
    #3092332 Quote

hallo allemaal

weer terug van weggeweest was   even goed ziek (griepje) nu nog wel eigenlijk

ik moet 30 mei naar de verloskundige voor de preciese datum maar ikzelf denk rond de 25e dec.

wat vinden jullie daar nu van ?? een kerstkindje ?

groetjes renata

#3092540 Quote

Hallo Allemaal!

Ik ben Sabine,22 jaar en 8,5 week zwanger van de eerste!Joepiee
    Ik ben 31 December uitgerekend…
    Het lijkt me leuk te chatten met vrouwen die ook ongeveer,dan uitgerekend zijn..Mij kan je toevoegen,prin6s@hotmail.com

Liefs Sabine

#3092559 Quote

Hoi Hoi,

Ik heb morgen een afspraak bij de vk voor een termijn echo maar ik denk dat ik de 24ste ben uitgerekend. Ik ben erg benieuwd of het een kerstkindje gaat worden. Bij mijn eerste ben ik 5 dagen na de uitgerekende datum bevallen dus het kan alle kanten op. Ik zou het niet erg vinden om met kerst te bevallen. Nieuwjaarsdag lijkt me een stuk minder leuk, maar goed het zou maar zo kunnen natuurlijk… We zullen het wel zien!!

groetjes, Jonna

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct