Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

285949 Bruin Uit Een Potje

• Auteur

Dag (bijna) moeders!
    Hier dan ook weer eindelijk een berichtje van mij, ik denk dat ik wel wat actiever wordt hier als ik verlof heb
    Heb even een gek vraagje… Ik ben niet zo'n zonnebank typ, maar omdat we ivm zwangerschapsmasker niet zo lang in de zon mogen heb ik nu Dove Sunshine lotion gekocht. Een heel subtiel tintje zou dat moeten geven, en het heeft niet meteen de naam 'zelfbruin creme'. Nou het werkt dus als een trein, ik ben fan!! Echt briljant. Maar nu vroeg ik me af…. MAG DAT WEL??? Trekt dat niet in je bloed ofzo? Er staat niets op de fles maar ik dacht ik vraag het eerst hier, misschien heeft er iemand iets over gehoord??

Groetjes Stephanie

#3092278 Quote

Hoi Stephanie,

Mij werd het juist geadviseerd door (een zwangere) verkoopster bij Douglas toen ik zwanger van mijn zoontje ook iets voor mijn gezicht wilde.
    Ik ben sindsdien helemaal fan van Biotherm (zelfbruinende creme). Zij adviseerde mij dit dus ook ivm zwangerschapsmasker. Als het niet had gemogen had zij dat zeker wel geweten.

Ik ben nu zwanger van de tweede en gebruik dit spul nog steeds. Ideaal!

Succes!

Groetjes,
    Rosanne (mv zoontje van 18 mnd en zwanger van kruimeltje 7e week)

#3092287 Quote

Ik gebruik het ook, juist als ik zwanger ben. Je ziet er meteen een stuk florisanter uit. Ik heb het idee dat het niet schadelijk is voor de baby.

Groetjes Hanke

#3092419 Quote

Hoi,

Ik las dit vandeweek en ik ben gelijk naar de drogist gegaan.
    Maar die adviseerde mij het niet te gebruiken ivm zwangerschapsmasker en wilde het gewoon niet verkopen aan mij (de tr..t).
    Nou is het niet zo erg bij mij, maar ik heb een giga gele plek precies midden op mijn voorhoofd tussen mijn wenkbrauwen.
    Maar ik mis de zonnebank zo erg, niet dat ik zoveel ging 1 keer in de 2 wken totaal  12 keer per jaar. Maar daar begon ik in januari mee, dus dat valt wel mee dacht ik.

Nou ik had zoiets van hallo, ik ben spierwit. Ik heb al 12 maanden geen zon gezien en zeker geen zonnebank.
    Nu ben ik 30 weken en 6 dagen, maar je ziet allemaal paarse  adertjes op mijn benen en op mijn borsten dikke blauwe lijnen, omdat ik van 70 b naar 75 E ben gegaan.

Maar ik las dat je dove sunshine had gebruikt, maar welke dan? Ik zag dat er 2 verschillende stonden.
    Want ik wil ook een tintje. Of hebben jullie een ander merk die ook goed is?

groetjes Sandra

#3092426 Quote

Ik gebruik Nivea, juist omdat ik in de zon last heb van een zwangerschapsmasker. Met die creme heb je nergens last van en zie je er toch zonnig uit. Was wel je handen goed als je het gebruikt!

Groetjes hanke

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct