Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

28595 Borstvoeding En Zwanger Worden

• Auteur

Hoi,
    Mijn dochtertje is nu bijna 10 maanden en ik geef nog 2x per dag borstvoeding. Nu willen we graag een derde kindje, maar ik heb nog geen menstruatie gehad na deze zwangerschap. Waarschijnlijk omdat ik nog borstvoeding geef. Maar ik vind het erg moeilijk om nu te stoppen met borstvoeding geven want we genieten er allebei nog heel erg van. Heeft iemand van jullie hier ook ervaring mee?
    Graag jullie reacties
    Groetjes Lucielle

#2935712 Quote

Hoi hoi,
    Ik heb er geen ervaring mee maar weet wel dat als je borstvoeding geeft je niet ongesteld wordt. Je lichaam produceert dan nog hormonen waardoor je cyclus uitblijft……
    Deze methode wordt ook veel door gelovige mensen gebruikt die geen anti-conceptie mogen gebruiken……
    Je kan er meer overlezen op een site die gaat over Natural Family Planning, moet je maar eens op googlen want kan het je niet precies uitleggen.
    Ik kan me voorstellen dat je het nogal wat vind om zo abrupt met borstvoeding te moeten stoppen maar aan de andere kant vind ik het enorm knap dat je het zo lang hebt volgehouden!!!
    Succes met je beslissing,
    Liefs Rimke

#2935713 Quote

hee lucielle,