Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

285950 Schoon Familie Grrrrrrrrrrrrrrrrr

• Auteur

moet ff me ei kwijt…
    ik heb echt haat tegen over me schoon ma..

ff in het kort..!

ze heeft 2 kids.van 2 verschillende mannen..
    beide mannen zijn bij der weg ivm haar alcohol verslaving..

mijn vriend de oudste van de 2 heeft ze mishandeld en in een tehuis geplaats tot zijn 18.
    toen moets hij maar in het leger zodat hij niet thuis hoefde te wonen maar daar intern te verblijven..

4,5 jaar geleden leerde ik mijn vriend kennen en na 3 mnd kochten we een huis.
    we zijn nu nog steeds samen en heeeeeeeel gelukkig.

alleen zijn moeder wilt alle aandacht die er is.
    positief of negatief..
    ze zit nu weer in wolfheze af te kicken van de alcohol..

maar nu komt het..
    zij praat over HAAR kind  ipv kleinkind..
    ze probeert al van alles te regelen.
    dat zij de oppas word enzo..gebeurt van  me leven niet,,!!
    ik ga me kind toch niet bij een junk laten..?????
    dat heb ik al vanaf het begin gezegd dat dat niet gebeurt..

nu ben ik vd week erg duidelijk tegen haar geweest en nu ben ik de boeman..
    en ben ik niet te vertrouwen enz bla bla bla
    kots kost wat een kutwijf zeg..

1 ding weet ik wel.
    in mijn huis is ze niet meer welkom.ik heb al die tijd meer dan me best gedaan en nu zoekt ze het maar uit..
    kleinkind leert ze nooit kennen.
    gelukkig denkt me vriend er ook zo over..

dit lucht best ff op..

gr tanja
    28 wkn en 6 dgn

#3092250 Quote

Hoi…

Ik weet aardig hoe je je voelt, heb ook zo'n vervelende schoonmoeder.
    Geeft mij overal de schuld van en is laatst echt te ver gegaan toen ze mij en de baby bedreigde, ze zou mij wel wat aan doen en er voor zorgen dat ik mijn kleintje nooit zou krijgen. Mijn vriend was woedend en heeft haar duidelijk gemaakt dat zij dus nooit haar kleinkind te zien zal krijgen…

Nu moet ik wel eerlijk zeggen dat ik best een beetje bang voor haar ben, ben zo blij met mijn zwangerschap (20 weken) en ben natuurlijk erg voorzichtig, zijn al naar politie bureau geweest om aangifte te doen van bedreiging en stalking, maar die konden helaas weinig doen.

Het zal allemaal vast wel mee vallen maar het zit me absoluut niet lekker.
    Jammer is het wel want wat is er nou leuker dan de oma mee te laten genieten van de zwangerschap? Nou dat wordt m niet…

Sterkte, groetjes Lies

#3092252 Quote

hoi..

zo zeg das me ook wat..
    bedreigd door je schoon ma..
    dat hoeft ze mij niet te flikken zeg..

laatst toen ze bezopen was presteerde ze het om mij ff de hele nacht smsjes te sturen..
    met de gekste dingen.
    ik was een hoer en geilde op andere mannen.hoelang haar zoon het nog met me uit hield,
    ze hoopte niet lang,
    wilt voogdij afpakken..
    hahahaha lachte me dood.
    een fucking alcoholist die mijn kind wil opvoeden..
    de drank was der echt naar de kop gestegen.

weet je wat het is..
    ik neem genoegen met 1 oma en opa voor me kindje,en dat zijn mijn ouders..!
    voor de rest krijgt het genoeg liefde en aandacht..
    ik wil een dronkaard bij me kind in de buurt..

jij ook sterkte.

kus tanja

#3092257 Quote

Hai Hai

praat me er niet van van de o zo beruchte schoonfam.
    Ik kan ze dus echt niet luchten of zien. Als ze er zijn dan probeer ik dus wel zo min mogelijk te zeggen, maar ik heb al wel aangegeven dat als ik wil dat ze weggaan als ik bevallen ben ze ook echt weg moeten!!!!!!!

Ik deed vroeger alles fout bij ze maar nu ze weten dat ik een stamhouder op de wereld ga zetten nou dan kan er niets mis meer gaan zeg maar. maar ik vertik het om ze bij hun achter te laten. aangezien mijn schoonouders dus allebei zwaar alcoholist zijn.

Ik heb wel altijd gezegd ik kies voor mijn man en niet voor zijn fam. hoe slecht zijn of goed zijn ouders ook zijn. en als ze in mijn huis zijn hebben ze zich aan mijn regels te houden.

Ik snap dat je het ff kwijt moet kijk maar bij de augustus forum. af en toe is het heerlijk om in dit soort situaties ff je hart te luchten hier en dan ben je blij dat er mensen zijn die je willen steunen en de situaties herkennen.

Hou je haaks meid.

Knuff Jantine

#3092266 Quote

Vreselijk hoor als je ouders of schoonouders alcolist zijn.
    Lijkt me ook moeilijk voor de partners.

Sterkte

Miep

#3092270 Quote

Hey miep,

Er is niets ergers dan dat.
    Mijn man baalt er ook dan ontzettend van dat zijn ouders het zijn.
    Weet je wat nog erger is? dat ze het niet willen toegeven dus kan je nagaan hoe ver ze zijn!!!

Hij geeft me gelukkig wel gelijk dat als ik aangeef van ik wil dat ze vertrekken ze ook echt weg moeten gaan. Hij heeft alleen het idee dat ik het dus puur bij zijn ouders doe en niet bij de mijne of bij andere visite.
    Maar zonder dat mijn moeder ook ergers van op de hoogte was heeft ze al gezegd van wel zeggen als we moeten gaan he!!!! want het is jou lichaam.

Vrienden van ons reargeren gelukkig ook zo dus dat scheelt dan weer.

Groetjes jantine

read more image Lees ook: Zwanger, en nu?
    #3092275 Quote

hoi,

Nou nou dat is iets.
    Als ik een tip mag geven?
    Leef je eigen leven en laat haar links liggen.
    Jullie hebben jullie gezin en daar hoort zij niet bij.
    ze komt er zelfs wel achter waarmee ze bezig is.
    Het is shit voor je kindje omdat de oma zo is maar als jij je kind normaal wilt opvoeden zul je het zo moeten doen

Groetjes en succes

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct