Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

285952 Test Negatief

• Auteur

hallo
    nou ik heb gisteren avond   weer een test    gedaan nou geeft hij negatief aan ik baal er van ik ben nu momenteel heel emotioneel ik moet iedere keer huilen  ik kan het bijna niet meer aan ik zit nu ook even in de ziekte wet ik weet het even niet meer ze gaan geloof ik nu eerst bij mij een kijkoperatie doen want ik heb ook al 2 miskramen gehad was ik bijna 3 maanden ik keer zwanger geraakt spontaan en een keer met iui en ik had nu dus weer iui gehad maar de test is nu echt weer negatief en ik verliezde eerst gisteren een beetje bruinspul ik dacht dat gebeurt wel vaker met een zwangerschap of het is aan het innestelen maar ik verliesde later ook al bloed ik ben hier kapot van

xxx annebel

#3092263 Quote

Hoi Annabel,

Wat ontzettend vervelend. Probeer niet in de put te raken. Is makkelijk gezegd door iemand die dit niet heeft meegemaakt. Ik heb wel een miskraam gehad maar is niet te vergelijken met wat jij meemaakt.

Ja ik kan je wel allemaal goede adviesen geven hoe je je moet voelen. Maar daar heb jij geen boodschap aan.
    Het blijft gewoon zwaar k*t! Ik leef er met je mee.

veel liefs helma

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct