jaaaa hydrofiel luiers!!!
Komen altijd van pas en ik heb er ook 15 of 18 in huis inmiddels…. Inderdaad als handdoek, spuugdoek, zonnescherm, onder het hoofdje in bed/ kinderwagen en wat al niet meer. Gebruik ze voor onze knul van bijna 4 maand, maar ook nog wel voor die van bijna 2 jaar.
Rompers had ik bergen van…had er zelf maar 3 gekocht, maar kreeg er ook wel wat direct nadat bekend was dat ik zwanger was, als kraamcadeautje en nog wat tweedehandsjes. Ondanks dat het stevige knullen waren (52 cm en respectievelijk 9 en 8 pond) konden ze toch wel eventjes in maatje 50/56…. overigens: wassen doe je toch veel, dus die paar rompers komen wel schoon hoor!
Zelf had ik inderdaad wel vantevoren zoiets: als het er niet is, is het zo gekocht! Je moet wel heeeeeeel afgelegen wonen wil je niet een Hema of een Etos ofzo in de buurt hebben voor wat dingetjes toch?
Heb die lijstjes met een korreltje zout genomen en eerst gekocht wat in mijn ogen hoogstnoodzakelijk leek… dus had ik eerst maar 6 hydrofiel luiers ofzo…. en bij de oudste geen waskom, nu wel…. (droog huidje, niet te vaak in bad en anders is wassen op de commode zo'n geklooi)
Ervaring leert ook….
Groetjes,
Marije