Ha die Teha,
De huisarts weet het inderdaad niet zeker, vandaar de echo. Het kan zijn dat het hoofdje al volledig is ingedaald, maar het kan ook zijn dat het ruggetje de uitgang blokkeerd zullen we maar zeggen. Ik hoop natuurlijk het eerste, maar ja. Op 7 juni hebben we de echo, dus dan weten we het zeker.
Spannend dat jullie ook nog een echo krijgen. Je moet naar de gyn schrijf je. Heb ik iets gemist?? Of was je daar altijd al onder controle?
Wat heerlijk: een weekje Frankrijk. Daar is het in ieder geval beter weer dan hier. Wij gaan namelijk kamperen in Nederland….. Nou, ik loop nog niet erg warm. Wel dat we op vakantie gaan hoor. Maar als het 14 graden is, is het op een camping niet echt comfortabel vertoeven. Gelukkig zit er een verwarming in, dus we zien het wel.
Sam snapt er echt nog helemaal niets van. Wel dat mama een baby in haar buik heeft. Dat heeft hij nu ook?! We lezen vaak een boekje waarin een baby wordt geboren. Maar van de week gingen we filmopnames van Sam als baby bekijken. Nou, een giller. Zag hij zichzelf in de armen van oma liggen, gaat tie staan schreeuwen; Nee, mijn oma!! Dus of hij er straks blij mee zal zijn???
En July? Snapt ze het wat beter dan onze Sam?
Waarschijnlijk lees ik over twee weken pas weer wat je terug hebt geschreven… Druk, druk druk. Je kent het wel.
Een hele prettige vakantie en tot schrijfs!
Liefs,
Joline (32+3)