Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

285955 8 Weken Zwanger Kindje Is 14 Cm Dat Is Toch Te Klein

• Auteur

Volgens de echo ben ik 8 weken en 1 dag zwanger…en is het vruchtje 1,4 cm…nu lees ik overal dat me kindje wel 2 cm hoort te wezen!!

Is dit wel goed dan had de gynecaloog daar niet wat over moeten zeggen dat het te klein is ofzo?? Maak me nu best ongerust!!!

groetjes mama zoontje 17maanden en ukkepuk 8 weken en 1 dag

#3092285 Quote

Nee hoor, dat is niet te klein! Maak je geen zorgen.
    Ik heb ook al gereageerd op het december forum dus kijk daar maar effies naar mijn verhaaltje.
    Mara je beeb ligt goed op schema hoor! 😉

Liefs, Billie

#3092290 Quote

Ik heb vorige week een echo gehad, met 8 wkn en 4 dgn, toen was ie volgende de echo 19 mm. Dus het zal allemaal toch wel kloppen.. En het ligt er denk ik ook aan hoe en door wie er gemeten wordt.

Groetjes Sandra

#3092326 Quote

De mijne was vorige week 8 weken en 1,5 cm dus dat is heel normaal hoor.
    Als het afwijkend is zeggen ze dat heus wel 🙂
    relax

#3092334 Quote

spannend!!!! ik moet de 30e mei   ben benieuwd hoe ' groot' die van mij is ……

groetjes renata

#3092362 Quote

Hpi, die van mij was met 8 weken 16,4 mm. Geen zorgen hoor!!!

Liefs S.

read more image Lees ook: Zwanger, en nu?
    #3092368 Quote

hoi hoi,

ik heb vanmiddag m'n eerste echo gehad. Het vruchtje is 7 weken en drie dagen oud en 1.1 mm. dus…..volgens mij klopt het dan allemaal wel.
    Trouwens…wat een bijzonder momemt zeg dat je het hartje ziet kloppen

Groet van Marinte

#3092369 Quote

oeps correctie,

1,1 cm natuurlijk

hahahahaha

Marinte

#3092387 Quote

Hoi hoi

Bedankt voor jullie echo's verhalen! Ik ben heel blij om te horen dat we niet ver van elkaar af zitten allemaal…dat maakt me al een stuk gerustiger!! Mijn buik groeit nog niet zo of ik zie het niet, maar goed dat zal nog wel komen…er komt op dit moment ook niet veel in door de misselijkheid dus misschien komt het daar ook wel door!!

Heel erg bedankt allemaal jullie hebben me wel gerustgesteld!!
    groetjes mama zoontje 17maanden en ukkepuk 8 weken en 3 dagen

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct