Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

285956 Vanaf Wanneer De 1e Zwangerschapsverschijnselen

• Auteur

Hoi meiden

Ik hoor hier helaas nog niet bij dit forum, maar wilde toch hier even een vraag stellen.
    Vanaf wanneer merk je de 1e zwangerschapsverschijnselen? Ik weet wel dat niet iedereen hetzelfde voelt of misschien wel helemaal niets, maar ik ben sinds gister zo moe, anders dan anders. Maar misschien ligt het gewoon aan mijzelf. Af en toe steekjes in mijn buik en in mijn borsten. Er is natuurlijk een grote kans dat ik het me weer inbeeld (dat ik het te graag wil). Sinds mijn miskraam in februari (na 8 weken zw.schap) is mijn kinderwens (voor mijn 2e kindje) nog groter geworden. Ik heb een onregelmatige cyclus (30 – 39 dagen), maar het zou kunnen dat ik zondag mijn eisprong heb gevoeld en we hebben de dag ervoor nog "geklust". Zou het dan kunnen dat ik dus moe ben omdat ik misschien dan toch zwanger ben? Ik zou mijn NOD dus ergens eind mei hebben, duurt natuurlijk nog een eeuwigheid……

groetjes van Rachelathomenl

#3092289 Quote

Hoi hoi,

Helaas is het voor iedereen verschillend! Zelf ben ik nu ruim 6 weken zwanger en begin nu pas iets gevoelige borsten te krijgen, verder merk ik helemaal niks!
    Maar er zijn er idd ook bij die gelijk al misselijk zijn.

Gewoon afwachten dus, dat is het sleutelwoord!
    Sterkte ermee! Groetjes Roos

#3092296 Quote

Hoi,

ik denk niet dat je lichaam zo snel zal reageren, meestal vanaf 6 á 8 weken tot en met 12 á 14 weken schiet je hormonen als een raket omhoog en dan is de kans erg groot dat je zwangerschapverschijnselen krijg.
    Zelf merkte ik bij mijn éérste en tweede zwangerschap totaal niets en nu  bij mijn derde werd ik heel af en toe een beetje misslijk en mijn tepels werden gevoelig.
    Het is gewoon een spannende tijd afwachten.
    Ik hoop de beste voor je.

Groetjes petra.

30wk en 2dg.

#3092319 Quote

Hoi Rachel,

Ik voel zo nu en dan een zeurderig gevoel in mijn onderbuik. Ben nu 6 weken.
    Verder ben ik heel opvliegend en kan ik van alles een drama maken, heb snel ruzie met mijn vriend en kan daar erg overstuur van raken echt niet leuk hoor die stomme hormonen….Hopenlijk kan ik mezelf wat meer beheersen de komende maanden….
    succes met zwanger worden!
    groetjes Irene.

#3093454 Quote

ik ben rond de 5 weken zwanger volgens mijn eigen berekening   moet de 13 pas naar de vk maar ik heb nu al zeurdende buikpijn net of ik ongesteld moet worden en ben nu al is best misselijk en moe. en heb gevoelige tepels voor de rest gaat het best goed  en ik ben ook nogal vaak chaggie vooral tegen mn moeder maar komt denk ik door de hormonen.

liefs brigitte

#3094755 Quote

ik ben nu 7 weken zwanger en had al vrij vroeg pijn in mijn borsten. heb zelfs al een maatje grotere   beha's  moeten kopen hihi.. ik ben nu  alleen nog erg moe maar voor de rest merk ik er weinig van. gelukkig niet misselijk geweest dus gaat goed zo.

read more image Lees ook: Zwanger, en nu?
    #3094762 Quote

Hoi,

Ik voelde vrijwel direct na dat het raak was dat ik zwanger was. Dus met 3 weken al begonnen mijn borsten zeer te doen. Ik heb na de geboorte van mijn zoontje erg last gehad van stuwing, nou dat gevoel had ik weer. (wel veel minder pijnlijk hoor, maar gewoon die tinteling) Daar naast werd ik heel erg beroerd van kofiie, ik wist meteen dat ik weer zwanger was. Heel raar eigenlijk bij mijn eerste had ik dat helemaal niet. Toen heb ik meerdere testen gedaan om het maar steeds weer bevestigd te krijgen dat ik zwanger was.

Groetjes, Jonna

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct