Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

285958 Help

• Auteur

Hoi dames,

Weet sinds vorige week woensdag dat ik zwanger ben (nu  dus 5 wkn en 3 dgn). Vanaf vorige week woensdag heb ik een zeurend gevoel onderin mijn buik gehad en steken in mijn liezen die doortrokken naar mijn rug. Dit duidt op bandenpijn heb ik me laten vertellen. Ook sinds vorige week woensdag vollere borsten en last van mijn tepels. Alleen….vandaag is de eerste dag dat ik geen steken heb in mijn buik of liezen of dat ik iets merk aan mijn borsten (borsten zijn ook wat minder vol). Is het mogelijk dat je een dag minder klachten hebt?? Help me want ik word helemaal gek hier, ben als de dood dat het niet goed gaat!

Liefs Eva

#3092305 Quote

Hoi Eva,

Teneerste gefeliciteerd! Ik ben nu 7 weken zwanger, de eerste. Allemaal onwijs spannend en nieuw! Ik voelde vorige week ook steeds steken, en nu af en toe. Ik heb nog wel pijnlijke borsten en bij bepaalde geuren word ik heel misselijk. De pijn in je buik hoeft niet steeds aan te houden. Ik was in het begin bang dat er dan juist wat mis ging… hhaha. Als je je heel rot voelt, kan je misschien de verloskundige bellen? deze heb ik ook nog niet gebeld hoor…. Eerst nog maar afwachten….maar het duurt allemaal zo lang..   heb jij dat ook? Van mij mogen die 12 weken snel voorbij zijn.

Liefs Mickey

#3092307 Quote

Hoi Mick02,

Jij ook van harte proficiat! Ja het is zeker onwijs spannend. Voel me echt onzeker zeg. Heb een week lang steken gehad en last van borsten en nu dus helemaal niets… Begon al helemaal te wennen aan die steken. Raar hoor als je dan een dag eigenlijk helemaal geen klachten hebt. Arm mannetje van me, hij maakt zich ook heel erg zorgen. Het is ook allemaal zo nieuw, je weet helemaal niet wat 'normaal' is en wat niet. Ga morgen naar de huisarts, daar ben ik sowieso nog niet geweest. Wil mijn Hcg laten prikken.

En ja, die 12 wkn gaan denk ik heeeeel lang duren…..

Een hele fijne zwangerschap! Hoop dat we beiden een hele mooie zwangerschap hebben waarin we vooral kunnen gaan genieten!!!!

Liefs Eva

#3092337 Quote

hallo

nou ik voel helemaal niks!!!!!! hoor iedereen over   steken in de buik enz. ik voel helemaal niks
    ben alleen kots misselijk en krijg bijna niks af haha dus dat zijn we
    de tekenen ervan   ik vroeg me eerst ook af of t wel normaal was
    dat ik niks voelde maar iedereen is anders….

groetjes renata

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct