Hoi,
Ik ben vorig jaar gestopt met de mirenaspiraal in februari. In augustus werd ik zwanger. In november kreeg ik een miskraam. Heel vervelend maar ik wilde heel snel weer zwanger raken. Ik ben 4 maanden later weer zwanger geraakt doormiddel van een ovulatietest.
En wat bleek nou we hadden 3 maanden sex op de verkeerde datum. Ik had een beetje gerekend en dacht dat ik rond de 18 van de maand (alleen als je regelmatig bent) een eisprong had. Not!!! Door die ovulatietest kwam ik er dus achter dat ik 7 dagen eerder een eisprong had.
Ik was tijdens die test helemaal niet zo geobserdeerd met zwanger raken bezig als toen we gewoon maar een eind weg wipte (sorry voor de verwoording, maar daar leek het op een gegeven moment wel op). Niet dat ik er normaal vies van ben maar op zo'n moment dacht ik echt ik raak nooit meer zwanger. Dus vandaar die ovulatietest. En dat maakte mij rustiger.
Maar het is helemaal niet gek dat je dat wilt proberen. Het is juist makkelijk dan weet je precies was jou cyclus is. Ik was heel regelmatig. Want voor zo'n test meot je wel het gemiddelde weten van je cyclus.
Nou ja ik hoop dat je wat aan mijn verhaal hebt.
liefs helma