Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

285960 Ervaring Voor Een Nog Niet Zwangere Vrouw

• Auteur

haha waar kan je het beste vragen stellen dan op het forum waar vrouwen al zwanger zijn.

ik heb maar een vraag:
    wie heeft er ervaring met ovulatietesten?
    ik hoor er zoveel verschillende dingen over, dus ik dacht laat ik het hier eens gaan proberen.
    bedankt alvast en geniet van je zwangerschappen!

#3092333 Quote

Hai hai

ik heb niet zo'n test gedaan. het was eigenlijk zonder dat we het wisten raak voor ons.

Klinkt heel stom maar door prive omstandigheden hebben we 2 maanden geen gemeenschap gehad. toen ineens wel en toen was het raak. dus ja. sorry zo is het bij ons gegaan.
    Beetje stom om zo te zeggen maar ja duidelijker dan dit kan ik het niet zeggen.
    succes met je keuze!!!!

groetjes jantine

#3092335 Quote

das inderdaad wel heel raak dan haha
    ik weet niet of ik die dingen moet gebruiken, heb ze wel in huis, maar ben bang dat ik er dan de hele tijd zo mee bezig ben en dat wil ik juist niet
    bedankt

#3092341 Quote

kijk je geeft zelf nu al aan dat je het liever niet gebruikt. hoe moelijk het ook is maar weet je wat je eigenlijk moet doen?????
    Helemaal niet meer aan denken en alleen genieten en van de spontane sex extreem genieten.
    Doet wonderen. de eerste jaren was ik er heel erg mee bezig dat ik zwanger wilde worden, maar het laatste jaar eigenlijk steeds minder en tadaaa ik ben al weer bijna 25 weken zwanger.

Succes met je keuze

#3092351 Quote

tja daar zit wel wat in.
    maar sinds we hebben besloten om ermee te beginnen kriebelthet   zo en willen we gewoon graag dat het raak is.
    natuurlijk kijken we het even aan, maar als het langer duurt dan een jaar ga ik zowieso die ovutesten doen denk ik.
    juist omdat we er niet jaren over willen doen ivm de leeftijd van mijn vriend, die 35 jaartjes jong is.
    hij wil zelf gewoon niet oud vader worden zeg maar.
    bedankt voor jereactie

#3092353 Quote

ik weet dat het moeilijk is om je ervan af te zetten.
    succes in elk geval.

read more image Lees ook: Zwanger, en nu?
    #3092359 Quote

Hoi,

Ik ben vorig jaar gestopt met de mirenaspiraal in februari. In augustus werd ik zwanger. In november kreeg ik een miskraam. Heel vervelend maar ik wilde  heel snel weer zwanger raken.  Ik ben 4 maanden later weer zwanger geraakt doormiddel van een ovulatietest.
    En wat bleek nou we hadden 3 maanden sex op de verkeerde datum. Ik  had een beetje gerekend  en dacht dat ik rond de 18 van de maand (alleen als je regelmatig bent) een eisprong had. Not!!!   Door die ovulatietest kwam ik er dus achter dat ik 7 dagen  eerder een eisprong had.

Ik was tijdens die test helemaal niet zo geobserdeerd met zwanger raken  bezig als toen we gewoon maar een eind weg wipte (sorry voor de verwoording, maar daar leek het op een gegeven moment wel op). Niet dat ik er normaal vies van ben maar op zo'n moment dacht ik echt ik raak nooit meer zwanger. Dus vandaar die ovulatietest. En dat maakte mij rustiger.

Maar het is helemaal niet gek dat je dat wilt proberen. Het is juist makkelijk dan weet je precies was jou cyclus is. Ik was heel regelmatig. Want voor zo'n test meot je wel het gemiddelde weten van je cyclus.

Nou ja ik hoop dat je wat aan mijn verhaal hebt.

liefs helma

#3092372 Quote

Hoi Fiepke,

Ik heb wel ervaring met ovulatie testen. Na vier jaar aan de slag te zijn dacht ik eens bij   mezelf, misschien heb ik wel helemaal geen eisprong. Vandaar die test gedaan. Stond er versteld van hoe nauwkeurig dat zo'n test je eisprong aangeeft. Als de kleur op het test strookje dezelfde kleur of donkerder geeft als het controle streepje kun je binnen ongeveer 24 à 48 uur je eisprong verwachten.

Als ik je nog een tip mag geven; mocht je het van plan zijn om te proberen, bestel ze eens via het internet   http://www.sensitest.nl een heel stuk goedkoper dan in de winkel en super snel in huis ( 2 dagen )

Succes Marinte

#3092385 Quote

bedankt meiden!
    ik heb ze al in huis, dus ik zal er maar meteen mee aan de gang gaan hahaha
    en het zou inderdaad kunnen zijn dat je de verkeerde dag in je hoofd hebt, ik dacht atijd dat het de 14e dag na je eerste ongi dag was, maar dat moet dus nog blijken….

heel erg bedankt
    en heel veel gezondheid en geluk gewenst!!!!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct