Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

285963 De Vraag Der Vragen Hahahaha

• Auteur

hahaha moet er toch wel om lachen maar   hoe staan jullie tegenover sex in je zwangerschap
    ik ben iemand die daar heel makkelijk over praat   sommige
    natuurlijk niet maar even voor diegene die net zo makkelijk zijn als ik
    en dit met anderen willen delen

ikzelf vind t doodeng! me vriend ook maar we hebben er allebei zin in
    dus tsja haha het komt er wel eens van ….wel heel voorzichtig
    allemaal maar voel me daarna toch wel een beetje 'schuldig'  
    waarom weet ik niet maar stel je voor dat t daardoo mis gaat dat
    vergeef je jezelf toch nooit meer??

wie heeft dit ook?

groetjes renata

#3092355 Quote

Als je wil moet je het gewoon doen meid, geloof mij.
    wij hebben in de eerste drie maanden gevreen alsof   het een lieve lust was.
    nu ik toch wel een behoorlijke buik ga krijgen wordt het wel moeilijker maar daar vind je ook oplossingen voor.

je kleine voelt het als een inwendige omhelsing. ( dat was mij verteld o.a. door de vk) dus kwaad kan het niet.

Maar nu het in de laatste 3 maandjes gaat het wel wat moeilijker en moeten we echt rustig aandoen. maar als we het dan weer doen genieten we er weer intens van.
    Stel je voor zeg dat je het verleerd

Het is ook goed voor je zelf vertrouwen want als je het niet meer doet ookal weet je waarom dan kan je de neiging hebben dat je vriend/man niet meer om je geeft en kan je heftige ruzies om hebben.

Hopelijk heb je hier wat aan.
    Groetjes jantine

#3092356 Quote

haha   inwendige omhelzing   wat een goed gevonden woord!! haha
    ik zei al tegen mijn vriend je bent nu wel heel dichtbij die spruit he haha we hebben dubbel gelegen van t lachen

maar bedankt voor je reactie

groetjes renata

#3092357 Quote

Hai hai,

Hier nog iemand die geen moeite heeft om er over te praten en ervaringen uit te wisselen.
    Bij mijn eerste had ik keiveel zin in sex.Dus we deden het ook vaak(hahaha)
    Zelfs toen ik ruim overtijd was hebben we het ook nog gedaan onder het motto.. wie weet het helpt het de bevalling op gang komen.Met die dikke buik  was het wel wat onhandig maar je wordt er toch behendig in.Ondanks mijn dikke buik voelde ik me supersexy.
    Nu ben ik ruim 10 weken zwanger van mijn tweede en heb ik weer zin, maar omdat ik dood en doodmoe ben komt het er niet van,(niet zo vaak als ik het eigelijk wil)Dus ik denk dat ik na mijn 3 maanden weer helemaal kan uitleven(hahahahaha)En mijn vriend vind het helemaaal niet erg.
    Ik maak me geen zorgen om de kleine in mijn buik, die zit goed beschermd hoor.

Veel liefs Summy26

#3092358 Quote

Haaaa… mijn favoriete onderwerp !

Ik kan me best voorstellen dat het een gek idee is hoor. Je ligt toch een beetje met z'n drieën in bed he?!
    Maar als je er zin in hebt lekker eraan toegeven hoor. Als je beepje straks geboren is denk je de eerste weken ECHT niet aan sex, dus zie het maar als vooraf de schade inhalen.

Wat trouwens wel typisch is is dat ik tijdens de zwangerschap van m'n dochter amper zin had en nu ik van een jongetje in verwachting ben ik veeeeel meer zin heb. Zouden het de mannelijke hormonen zijn ofzo??

Geniet ervan!

Liefs,

Tessie

#3092370 Quote

hoi hoi,

pfffffffffffffff. …. ben niet te stuiten nu ik zwanger ben. enne……………..het kan echt geen kwaad hoor voor de baby. Het zit tenslotte in de veilige omgeving van de baarmoeder en in een vruchtzak.
    Dus….lekker op los vrijen zou ik zeggen.

Groet Marinte

read more image Lees ook: Zwanger, en nu?
    #3092374 Quote

Hallo meiden!
    Toch maar ff een reactie plaatsen over dit onderwerp….

´t Gekke is dat de  zin in seks nogal wisselt. In het begin door alle misselijk- en moeheid had ik helemaal geen zin maar zo rond   de 18 tot 25  weken was ik niet te houden en kon ik er nog erg van genieten.     
    Zat m ´n buik ook nog niet zo in de weg.
    Ben nu 36 weken, de laatste loodjes, en heb de afgelopen weken niet echt veel behoefte gehad zeg maar. Gelukkig vindt mijn  vriend het helemaal niet erg (zegt ie). Hij kan zich wel voorstellen dat ik snel afgeleid raak als de kleine reageert op zijn pogingen… (schoppen onderin mijn buik als papa lief doet is hoogst irri!!!)
    Maar ik moet zeggen dat het er de afgelopen week toch van is gekomen. En het was nog fijn ook. Ben er wel blij om.

Alleen nog een vraagje van mijn kant: Een orgasme krijgen lukt me dus echt niet. Kan me kennelijk niet voldoende concentreren ofzo.  Herkent iemand dit???

Groetjes Charly!!!

#3092421 Quote

Hoi,

Ik schaam me om dit te zeggen, maar mijn libido is erg laag.
    Als we het 1 keer per week doen is dat … ja dat is het.
    Ik zei nog toen we een kindje gingen maken van "Nou dat wordt veel sex als ik eenmaal zwanger ben, dan wordt ik een nymphotje"
    Maar helaas, dat blijft erg uit.
    En ik kan me ook niet concentreren elke keer als hij met mij bezig is zie je mijn buik alle kanten op schieten en afentoe ook tegen mijn blaas.

Ik hoop niet dat er meerdere hier last van hebben.
    Veel plezier meiden

groetjes Sandra
    30 weken en 6 dagen

#3092393 Quote

Hoi Puk, is het niet een idee om 's voorzichtig te beginnen. Je hoeft toch niet meteen wild erop los te gaan. Begin 's met wat handwerk zeg maar. Dan langzaam (een paar keer later) het penetreren opbouwen. En stoppen als het niet goed voelt. Maar waarschijnlijk zul je er al snel vertrouwd mee raken. En als dat goed voelt dan ga je daarna een keer wat verder (net alsof je elkaar opnieuw gaat leren kennen).
    Ikzelf heb er niet zo heel veel behoefte aan. Vind het niet eng ofzo, maar het voelt gewoon even anders. Maar gelukkig heb ik een schat van een vent, en kunnen we het prima anders oplossen. Veel plezier met uitproberen!
    Liefs Phira

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct