Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

285964 Tessaaaaaaaa Teha

• Auteur

Hela, ik zie je online, hoe is het met je? Gaat alles goed, hoelang al/nog?

Liefs S.

ps ik type je zo hoe het hier gaat, even een klusje afmaken…

#3092361 Quote

Oeps, het moet natuurlijk Tessieeeeeeeee zijn! Hormonen… (geef ik overal de schuld van, ideaal)

#3092363 Quote

Zo, eventjes een update hoor…
    Ben nu 17 weken en 2 dagen zwanger
    Heb het kind inmiddels vijf keer live gezien en de laatste keer was super positief.
    Ik wist allang dat het goed ging, haha, maar na de structurele echo is vriendlief ook gerustgesteld (geen enge genafwijkingen!)
    En jawel, het vermoeden bestaat dat het een meisje is, was moeilijk te zien dus over 5 weken (hebben weer een structurele echo) nog maar eens goed kijken. Stiekum hebben we het nu wel al over ons dochtertje…
    Mijn buik is, vind ik, enorm. Haha, jij zal het wel mee vinden vallen maar ik niet en ik ben er trots op ook! Loop wel te klooien met mijn kleding nu maar heb goede hoop voor de zomer, strech en elastieke rokken kunnen vast nog wel eventjes.
    Heb alles redelijk onder controle; kraamzorg, vk, dagopvang, erkenning ed zijn geregeld. Nu de hardware nog. Lekker shoppen voor de kleine, joehoe. Alhoewel, vriend en ik vinden al die kinderwagens, wippertjes en luieremmers ook heel spannend hoor. Gaat een wereld voor ons open.

Hoe gaat het met jullie?

Kus

#3092380 Quote

Ha S,

Haha, ook toevallig. Zouden we misschien telepatisch verbonden zijn .

Wat fijn dat alles met jullie (mogelijke) dochter goed gaat. Ik kan je zeggen dat het super is een meisje te hebben. Alhoewel ik de eerste keer een voorkeur voor een jongetje had, kan ik me dat nu absoluut niet meer voorstellen.

Wij hebben dan eindelijk zaterdag meubeltjes voor onze Sjonnie gekocht. Werd onderhand tijd. De levertijd is 8 weken, dan ben ik alweer 36 weken zwanger! Oei!
    De erkenning hebben we tot mijn schande nog steeds niet geregeld terwijl we dat met mijn dochter met 14 weken volgens mij al gedaan hebben.

Verder gaat het prima met ons. Sjonnie is een druk baasje. Ik vroeg me toevallig net al of tie ook té druk kan zijn (ADHD??), maar nu ligt ie blijkbaar lekker te slapen.
    M'n buik is echt mega!! Als ik mensen zeg dat ik nog 3 maanden moet zie je ze meewarrig naar me kijken, grrrrr! Maar volgens de VK is ie heel normaal.

Ik ben bezig nog een weekje vakantie te boeken, maar het wil niet zo vlotten.
    We wilde eerst nog met het vliegtuig naar Mallorca ofzo, maar we kunnen pas als ik alweer 32 weken ben en dan durf ik eigenlijk niet te ver meer te gaan.
    Dus nou hadden we besloten dat het Noord-Frankrijk werd, naar zo'n Vacansoleil sta-caravan, maar vriendje is net boos weggelopen want we kunnen het niet eens worden over Normandië of Bretagne. *zucht* Komt blijkbaar doordat er ook voetbal is op tv en da's natuuuuurlijk veel belangrijker .

Zo, dat was weer even mijn updeetje.
    Vertel es hoe je je voelt? Is de misselijkheid helemaal over??

Liefs,

Tessie
    (28w+1d)

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct