'Hoi!
Echt ervaringen kan ik je nog niet geven, omdat die van ons nu nog in de garage staat te wachten tot hij aan het werk mag.. Dat zal hopenlijk in augustus gaan gebeuren en tot die tijd heeft ie nog even vakantie.
Wij hebben gekozen voor de Mutsy 4-rider, omdat het een stabiele, stevige en solide wagen is. Hij is misschien iets zwaarder dan de anderen, maar heeft vier degelijke wielen en een stevig frame wat tegen een schokje kan. Voor ons waren dat ook wel de belangrijkste overwegingen. Ik vond de Buzz erg leuk, maar knapte af op het platic wieltje aan de voorkant die naar mijn zin iets te petieterig is (wij wonen op een boerderij en dan is wat stevigheid wel op zijn plaats). De Bugaboo is ook erg leuk, vooral met die kleurtjes. Maar deze bak vonden wij erg laag, mijn man is nogal groot. Bovendien heeft deze ook twee kleine wielen en was dus ook minder gewenst.
De Mutsy hebben wij tweedehands kunnen kopen op een uurtje rijden vanaf hier. Hij is voor twee kindjes gebruikt, maar ze hebben een nieuw onderstel van de fabriek gekregen omdat in hun oude fabrieksfoutjes zaten. Hij is donkerblauw en ziet er picobello uit. In ieder geval kan ik je wel zeggen dat we hem beiden erg fijn vinden. Hij loopt soepel, ook al heb je een wat grotere draaicirkel. In en uit de auto is geen probleem.
Succes met je keuze! We weten uit ervaring dat het nog niet meevalt.. zo in dat kinderwagenoerwoud!
Groetjes, Harma