Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

28597 Zal Het Nu Al Raak Zijn

• Auteur

Hoi Hoi,

Wij zijn 10 dec gestopt met de pil, maar heb nu al allerlei gekke kwaaltjes, zere borsten, last van maagzuur ed. Is het mogelijk dat ik nu al zwanger ben?

X Deb

#2935808 Quote

Hoi Hoi…

pff lastig is dat he..
    Ik kan je niej veel wijzer maken maar kan je wel vertellen toen ik de pil liet staan was ik gelijk zwanger…merkte et ook echt…had zere borsten.voelde et gewoon dat et zo was eigenlijk…maar dit werd helaas een miskraam…
    na men miskraaam was ik gelukkig weer zwanger…voelde et gelijk weer aan mijn borsten en had weer et gevoel van ik ben zwanger…
    was ook erg misselijk direct..
    Ik ben inmiddels 18 weken zwanger en alles gaat super!!!
    Ik hoop dat et voor jou ook goed nieuws mag worden

Liefs Miranda

#2935815 Quote

tja, mogelijk is het altijd, maart het lijkt mij niet…tenzij je meteen je eisprong hebt gehad natuurlijk…maar das erg zeldzaam…ik had ook de ronde na het stoppen het gevoel dat ik zwanger was, maar dat was gewoon het 'ontpillen' had overal last van waar ik normaal nooit last van had…dit duurde 2 mnd en toen was het over…maar ja, het kan dus wel, afwachten maar en af en toe een zwangerschapstestje er tegen aan gooien!! hopelijk ben je wel zwanger meis!!

toi toi

liefs sweety

#2935823 Quote

Thanx voor jullie reactie, ikzelf heb ook gedacht dat het kan komen doordat je lichaam moet ont-pillen, maar het stomme is, mijn zus die echt niet wist dat we gestopt waren, vroeg met kerst, ben je soms zwanger! Volgens haar kon het niet missen, ze zag het aan me! Dan ga je het nog bijna geloven ook!

Deb

#2935830 Quote

hopelijk heeft ze idd gelijk joh!! spannend hoor!!
    laat even weten of het zo is oke?? succes!!

liefs sweety en justin (8,5 mnd\)

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen