Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

285972 Zeer Pijnlijke Borsten

• Auteur

Hallo Dames,

Ik ben Susanne en ben 5 weken en 2 dagen zwanger en nieuw op het forum zwanger zijn. Hiervoor zat ik op het forum zwanger worden.
    Ik heb even een vraagje aan ervaren zwangere, ik heb zoveel pijn aan mijn borsten, is dit normaal en wat kan ik er aan doen. Heeft er iemand tips??

Bedankt alvast,

Groetjes Suus 1980

#3092416 Quote

Hoi hoi,

Volgens mij is het normaal hoor, heb er al meer dames over horen 'klagen'!
    Heb er zelf ook last van sinds deze week, ben nu 6wkn en 4dgn, ik kan niet meer op mijn buik slapen omdat het veel te pijn doet.

Misschien gaat het nog wel over maar als dit het enige kwaaltje blijft….

Groetjes Roos

#3092422 Quote

hallo ik ben nu 22 weken zwanger maaar in het begin had ik ook heel erg last van me borsten. bij mij hielp het om soms de hele dag geen bh te dragen maarjah na een tijdje gaat het van zelf weer weg hooor. en toen dat weer weg was kreeg ik last van misselijkheid nog hinderlijker. dat had ik zeker 2 maanden lang . maar nu heb ik gelukkig nergen meer last van.

#3092435 Quote

Hoi, ikk ben nu 8 weken zwanger en heb ook last van pijnlijke gespannen borsten. Ik ben een meegroeibeha gaan halen bij prenatal. Die geeft goed steun en zorgt ervoor dat je borsten niet afgekneld worden.

#3092439 Quote

Hoi hoi

Ook ik had in het begin ontzttend zere borsten. Zo erg dat ik ineens pyamaá ben gaan dragen omdat het zo'n zeer deed als ik tegen mijn man aan had gelegen en dan wilde omdraaien (zat dan natuurlijk lekker vastgeplakt) Bij mij hielp het juist niet als ik een dag geen bh droeg. Daar werd het alleen maar erger van. Ik heb verder ook geen tips, maar wil wel zeggen dat het bij mij met zo'n 10 weken weg was. En tot nu toe (26 weken) heb ik nergens meer last van gehad.

Veel sterkte!!
    Liefs Annet

#3092445 Quote

das nou iets waar ik tot nu toe geen last van heb gehad (afkloppen)
    en ben   nu 8 weken zwanger

groetjes renata

read more image Lees ook: Zwanger, en nu?
    #3092489 Quote

hallo lady's,

die pijnlijke borsten vallen nu bij mij nog wel mee..heb alleen pijnlijke tepels…
    Ik zie er echter nu al tegen de lekkende borsten op. Bij mijn vorige zwangerschap kreeg ik dat nl al met 18 weken…..

groetjesss en succes.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct