Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

285975 Totaal Geen Klachten

• Auteur

Misschien gebeurd het vaker maar ik word er zo onzeker van.
    Ik heb totaal geen klachten, kleiiiin beetje gevoelige tepels maar verder niets te bekennen. Wel een duidelijke zwangerschapstest. Ik wilde vanochtend weer een test doen voor de zekerheid maar dat mislukte (had niet lang genoeg geplast)

Maar zijn er meerdere meiden die totaal geen klachten hebben. Ik word er zo onzeker van. Vreselijk…  Heb net een gevoel of ik niet meer zwanger ben.

Vanmiddag maar weer een test halen om m'n onzekerheid weg te halen.

Liefs,
    Dompy

#3092442 Quote

in t begin had ik ook nergens last van helemaal nergens
    nu 8 weken en de laatste 2 weken echt drama haha

groetjes renata

#3092447 Quote

hoi dompy,

Ik wil je even geruststellen. Ik ben nu 36wk6dg en bij mij zijn de klachten eigenlijk pas begonnen toen ik met verlof ging (nu 1 week geleden)
    In het begin heb ik alleen een raar gevoel onder in mijn buik gehad maar verders helemaal niks (bleken mijn banden te zijn bij 8weken). Het was ook zo onwerkelijk toen de test positief was.
    Ben op zich maar blij dat je nergens last van hed, je hoort ook verhalen dat meiden al vanaf dag 1 vanalles mankeren en dat dat niet over gaat totdat de kleine er is.
    Doe voor de zekerheid nog een test maar het kan dus heel goed dat je nergens last van hed, ik hoop het voor je en veel succes er verders mee.

grtz kiertje

#3092453 Quote

hoi hoi
    ik ben nu vandaag precies 30 weken zwanger..en ik moet zeggen..ook ik heb nog geen klacht gehad!   t begint nu een beetje met maagzuur en wat last van mn onderrug (buik word nu toch echt een stuk groter), maar verder..helemaal niks!!

groetjes jose

#3092455 Quote

Hadden jullie dan niet zoiets van "ik moet weer een test doen"?
    Ik heb de neiging om telkens een test te doen. Heb er 2 gedaan en die geven allebei zwanger aan maar kan het gewoon niet geloven. Heb het gevoel (omdat ik niets voel) dat er wat met de kleine is. Alsof ik niet meer zwanger ben. Ik kan het gewoon niet geloven nu.

Hoe gingen jullie daar dan mee om?

Liefs,
    Dompy

#3092459 Quote

hoi hoi

in het begin dacht ik zelf ook dat ik dan wel niet zwanger zou zijn, bij ons was het niet helemaal gepland dus ik dacht dat ik het wel verkeerd gezien had op de test. ik heb in 10 dagen tijd 4x een test gedaan en na die 10 dagen had ik een afspraak voor een termijn-echo. nadat ik toen gezien had dat er echt een klein wezentje in me groeide begon ik het pas echt te geloven.

een bezoekje aan de huisarts en de daarop volgende echo heeft me dus uit die 'onzekerheid' geholpen.
    misschien wanneer je de bevestiging krijgt van een ander dat je het beter kan geloven..

liefs jose

read more image Lees ook: Zwanger, en nu?
    #3092460 Quote

hoi

de eerste paar maanden heb ik gewoon doorgelopen. ik dacht niet eens aan zwanger zijn. en ik had nergens last van dan alleen de bekende ochtend misselijkheid.
    maar verder eigenlijk niet nee.
    ze komen wel hoor de klachten zodra je de 20 weken gepasseerd ben dan komen ze echt wel meer.
    geniet wel van je zwangerschap he.

knuff jantine

#3092462 Quote

hi Dompy

je hoeft je geen zorgen te maken als je niet veel kwaaltjes hebt hoor. tot nu toe fluit ik er ook nog door heen, alleen wordt het wat lastiger bewegen en bukken omdat mijn buik wat onhandig vooruitsteekt (ja morgen is het de uitgerekende datum).

vandaag stond in de krant dat een zwangerschap een lange zware conditietest is. als je er goed doorheen komt, geweldig. als je klachten krijgt, moeilijk en eventueel krijg je later als je ouder wordt meer kans op complicaties aan het hart en vaatstelsel.

geniet er van en koester je schat.

Miep36 (39.6)

#3092466 Quote

Hey Dompy,

De eerste paar weken voelde ik ook maar niks. Ik was vreselijk onzeker
    en deed het liefst iedere dag een test. In totaal heb ik er ook 6 gebruikt,
    terwijl de eerste al positief was! Wees niet al te onzeker en vertrouw op
    je lichaam, het komt vanzelf tot je er niet goed van wordt . Suc6 ermee.

Liefs mama.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct