Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

285976 Beetje Viesmaar Stel Hem Toch

• Auteur

ik heb een vraagje.het is wel een beetje vies maar wil het toch graag weten.

ben nu 6,5 maand zwanger en krijg een sterkere urine luchtje.is dat normaal????

ik hoop het wel.

groetjes esther27

#3092452 Quote

Hoi Esther,

Wat jij omschrijft zou een teken van blaasontsteking kunnen zijn. Het kan zijn dat je omdat je zwanger bent er verder weinig klachten van hebt.
    Heb zelf namelijk ook al voor de tweede keer blaasontsteking terwijl ik er weinig van gemerkt heb.
    Ik zou voor de zekerheid gewoon even wat urine naar de huisarts brengen, dan kan je dat in iedergeval uit sluiten!

Groetjes Fennie

#3092463 Quote

hi, kan inderdaad een blaasontsteking zijn, veel drinken (denk dan maar aan 2 liter extra per dag) en extra vitamine C nemen. goed letten op je hygiene en weinig zout en kruiden eten. Cranberry sap is heel gezond. het ruiken kan ook komen door dat je  meer stoffen in je urine krijgt omdat je van je kind ook alle afvalstoffen weg moet werken.

sterkte Miep36 (39.6)

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct