Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

285977 Zenuw Bekneld

• Auteur

Hallo,

Vorige week bij de vk geweest, kon niet meer lopen van de pijn en mijn rechter been wilde niet mee. Blijkt dat de baby met zijn hoofdje op een zenuw ligt. Ze gaf als advies veel rusten en zodra ik veel pijn heb gaan liggen. Ik kan bijna niks meer zelf doen; eten koken is al te zwaar omdat ik dan te lang moet staan. En dat valt niet mee voor mij, want ik ben iemand die altijd bezig moet en wil zijn. Ik verveel me nu rot, omdat ik me met tv kijken of een hele dag lezen echt niet kan vermaken.
    Van mij mag de kleine nu wel komen, sorry maar moest echt ff klagen.
    Zijn er vrouwen die hier ook last van hebben? Heb het nl nog nooit eerder gehoord.

groetjes Larissa (39 wkn)

#3092461 Quote

Hoi,

Ik heb er alleen last van tijdens het slapen op mijn (favoriete) rechter zij. Als ik wakker word lijkt het net of mijn heup 'slaapt'. Heb ik nu een maand of drie, maar het doet gelukkig geen pijn en is alleen als ik er op lig. Als ik ga verliggen of lopen gaat het weer over. Heb verder dus geen tips.
    Sterkte!

Marianne (41+6)

#3092464 Quote

hi Larissa,

oh vervelend, hopelijk komt de kleine nu snel.
    het is wel eens moeilijk he om te blijven zitten en dat puzzelboekje is op een gegeven moment ook wel even 'leuk geweest' , de TV niet altijd leuk en lezen word je gaar van.

afwachten maar en toch blij hopen dat er straks een leuk iemand in je leven is die alle aandacht wil.

gjes en sterkte Miep36 (39.6)

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct