Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

285980 Kinderwagen

• Auteur

Nog maar 15 weken te gaan en ben nu druk bezig met alle spulletjes
    bij elkaar te kopen voor de kleine.

Heeft iemand ervaring met de x-adventure tripjle swivel? Ik kan er niet
    zoveel van vinden, maar zag ergens een leuke aanbieding staan.

Ik vind het erg moeilijk een keuze te maken, twijvel tussen de quinny, bugaboo of
    x-adventure. Je hoort zoveel verschillende meningen. Wat gaan of gebruiken
    jullie?

Groetjes BIanca.

#3092485 Quote

hi Bianca,

van mijn zus leen ik een 12 jaar oude kinderwagen van Bebecomfort.
    de overweging om geen nieuwe te kopen, komt vooral omdat ze maar kort in de kinderwagen liggen en veel langer in een wandelwagentje. de nieuwe modellen vind ik stikduur, en voor die paar honderd euro kan ik ook nog wat anders doen.

via marktplaats.nl kan je soms een vrij nieuw model voor een zeer schappelijke prijs kopen.

succes met alle aankopen, leuk he, snuffelen bij alle babywinkels.

gjes Miep36 (40 weken)

#3092492 Quote

Hoi hoi,

Mijn vriendin heeft een X-adventure driewieler, ik heb er natuurlijk ook al mee in de rondte gereden en voor een driewieler vond ik hem wel goed (ik zou voor een vierwieler gaan omdat we veel in het bos gaan en dan is een 4 toch stabieler)
    Hij draait lekker makkelijk, vooral in winkels ideaal, en heeft goede vering.
    Maar het blijft een driewieler en als je een stoepje afgaat vind ik het een beetje wiebelig, had het idee dat ik hem stevig moest vasthouden.
    Ander nadeel vond ik dat ie zwaar was, inklappen gaat redelijk maar je zeult toch wel een flink gewicht je auto in.
    Ander voordeel vond ik nog wel de de afdekhoes van de reiswieg, deze bevat een rits zodat je hem niet helmaal eraf hoeft te halen als je je kindje erin wil leggen en dat is bij de meesten met drukknoopjes= meer werk. En de prijs is aantrekkelijk.
    In de winkels bij ons in de buurt raden ze voor een driewieler de quinny speedy sx aan, die is de stabielste van de driewielers.

Wij gaan voor de mutsy 4-rider, 2 grote luchtbanden achter en 2 iets kleinere luchtbanden voor die zwenken.(allernieuwste model, deze maand in de winkel)

Succes met jullie keuze! Groetjes Roos

#3092500 Quote

Ik heb een x-adventure driewieler gekocht vorig jaar toen ik zwanger was van mijn dochtertje, maar ben er achteraf toch niet zo heel blij mee.

We hebben, omdat we veel in het bos lopen met de honden, voor een driewieler gekozen en daar is hij echt ideaal voor. Ik zou zelf persoonlijk niet voor een 4 wieler gaan als je veel in het bos loopt (je kunt het voorwiel vastzetten, als je in het bos loopt, en dan is het echt een ideale wagen. Ook in de stad (winkels) is hij heel wendbaar, als je er de reiswieg nog op hebt zitten. Ik vind hem erg instabiel, zodat je hem ombouwt tot buggy en dan het voorwiel op zwenken zet.

Ook vind ik hem zwaar en hij neemt veel ruimte in de auto in. Ik ga zeker 1 tot 2 per dag met de honden naar het bos en moet daarvoor iedere keer de wagen in- en uitklappen en had daarom beter voor een lichtere kinderwagen kunnen kiezen. Ik heb nu al een tijdje mijn dochtertje in een lichtgewicht buggy als ik de stad in ga en dat is ideaal. In die buggy (van Koelstra) had ze al vanaf 4 maanden gekund.  

Nu ben ik zwanger van de tweede en zijn we aan het kijken voor een duokinderwagen. Nu weten we waar we echt op moeten letten en dat scheelt. De X-adventure hebben ons laten adviseren en ik moet eerlijk zeggen voor het wandelen in het bos, daar had de verkoper helemaal gelijk in, daar is hij echt ideaal voor. Maar voor de rest ben ik er niet echt heel tevreden over.

#3092533 Quote

Raar… bij Danique wordt de driewieler aangeraden voor in het bos, bij ons absoluut niet!
    En we hebben over een testbaan gereden, met grind, zand en gras en ik moet zeggen dat ik hem daar niet stabiel op vond, ook al staat het wiel vast.
    Voor de 'ruige' rijders, dus veel bos, wordt ons een vierwieler met luchtbanden aangeraden.

Groetjes Roos

#3092537 Quote

Beste Roseliek,

Bij ons werd hij niet alleen aangeraden, wij hebben er nu zelf ook 11 maanden ervaring mee! Zelfs door De Ardennen (met regenachtig weer) kwamen we met de x-adventure driewieler goed door het bos heen. En ik loop 1 tot 2 keer per dag met mijn dochterje met de driewieler door het bos met de honden en ik ben erg tevreden over de driewieler moet ik zeggen, als je hem daarvoor gebruikt. Ik vind hem dan stabiel en ik heb vaker mensen met een vierwieler zien ploeteren door het bos en op de hei, terwijl wij er zo doorheen liepen!

read more image Lees ook: Zwanger, en nu?

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct