Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

285982 Ook Zo Onzeker

• Auteur

Dag dames,

ik ben nu bijna 10 weken zwanger en zooooo onzeker of alles wel goed is met de baby…
    Hebben jullie dit ook of ben ik de enigste panische hormoonbom???

groetjessss

#3092507 Quote

Hoi Kimmsel,

Nou meid, volledig herkenbaar hoor! Ben alleen minder ver als dat jij bent, nu 6 wkn  1 d. Aangezien ik geen klachten heb word ik ook superonzeker of het wel helemaal goed zit! Het is dat de testen uitwijzen dat ik zwanger ben anders zou ik het ook niet kunnen geloven. Heb jij dat je door die onzekerheid ook nog niet echt kan genieten dat je zwanger bent?

Liefs Eva

#3092524 Quote

Hoi,

Ik ben nu ruim 16 weken zwanger en ben nog steeds bezorgd of alles wel ok is daar binnen dus je bent zeker niet de enige hoor. Ik heb echo's gehad en ik heb het hartje gehoord maar toch blijf ik onzeker en ben ik weer blij als ik het  hartje hoor. Ik ben nu in de fase dat ik over enkele weken de baby zou moeten gaan voelen en daar ben ik erg op gefocust maar tot op heden nog niets gevoeld. Ik denk dat je in elke fase van je zwangerschap wel je onzekerheden blijft houden want ik vind het nog steeds een wondertje dat het allemaal zo kan. Succes en als je twijfelt bel je verloskundige zij staat nergens raar van te kijken als je vragen hebt.

Groetjes,

Puk

#3092528 Quote

Ook ik vind dat heel herkenbaar hoor. Ik ben nu 17 weken zwanger, en ook ik ben steeds onzeker of het allemaal wel goed gaat. Ik ben daarom altijd blij als ik zie dat m'n buik weer een stukje is gegroeid.

#3092858 Quote

hello lady's,

gister bij de VK geweest, eerste echo gehad en zover was alles in orde!!! ben nu zoooo blij…volgens de echo ben ik 10 weken en 4 dagen..hihihiiihi

Heb de kleine erwt al zien rondzwemmen….

Bedankt voor jullie reacties!

#3092864 Quote

denk dat iedere vrouw het wel heeft hoor..
    zelf hebben we er al een behoorlijke tijd over gedaan,en nu het eindelijk zover is wil ik ook dat alles perfect gaat… dus ook altijd twijvels en onzeketheid…

ma het komt vast goed.. daar gaan we gewoon vanuit!!

succes iedereen!!

liefs cenn

read more image Lees ook: Zwanger, en nu?
    #3092880 Quote

ja ik heb het ook hoor, ik weet net sinds woensdag dat ik zwanger ben
    en kan het eigenlijk nog niet helemaal goed geloven. Je leest van zo'n
    klein staafje af dat je zwanger ben en dat zal dan wel, haha. Ik zit
    ook de hele tijd te denken van "zal het wel goed gaan" en zo, maar goed
    ik denk eigenlijk dat je je daar ook niet te veel op moet focussen, er
    worden zovéél gezonde baby-tjes geboren dus bij ons zal het allemaal
    ook wel goed gaan, daar vertrouw ik op.
    Niet te veel tobben dus………

liefs meisje82

#3092883 Quote

gefeliciteerd, ik ben ook net zwanger en ook zo,n ongelovelijke stresskip…
    zal blij zijn als ik de 12 weken voorbij ben

#3092887 Quote

Hoi,

Gelukkig is alles oke. En vier dagen verder als je dacht. Lache!!!

liefs
    Helma
    16 wk + 5 d

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct