Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

285987 Ervaring Met Ovulatietesten

• Auteur

Hallo
    allemaal heel erg gefeliciteerd met jullie zwangerschap.
    ik had een vraagje,
    wie van jullie heeft positieve ervaring met het gebruik van ovulatietesten?
    ik ben zelf nog niet zwanger, maar wil het wel graag worden haha
    en nu heb ik gehoord dat het gebruik van ovulatietesten daar bij kan helpen omdat je dan weet wanneer je eisprong is..
    ervaring?

#3092504 Quote

Hoi Fiepke,
    Ik heb ervaring met ovulatietesten van clearblue. Deze zijn heel makkelijk in gebruik en rond je eisprong begin je met testen. Als je je LH-piek hebt kun je het beste in de komende 36 uur bevrucht worden. Succes!!

#3092506 Quote

Hoi,
    Ik heb ook gebruik gemaakt van ovulatietesten, meestal die van Sensitest (http://www.sensitest.nl) niet duur en net zo goed als clear blue, deze heb ik nl ook eens geprobeerd maar vond ze nogal erg duur vooral als je zoals ik niet binnen 3 maanden zwanger bent. (het was na 7 maanden dus zo erg ang duurde het ook weer niet )
    Succes!
    Groetjes Rene 19w & 1d

#3092522 Quote

Hoi,

Ik heb goede ervaringen met ovulatietesten, ik ben er mee begonnen toen ik een miskraam had gehad om te testen of ik uberhaupt nog wel een eisprong had omdat mijn hele cyclus overhoop lag. Toen bleek dat ik gewoon iedere maand netjes een eisprong had vond ik het prettig om gerichter te kunnen vrijen want ik wist dat mijn eiprong er aan zat te komen. Inmiddels ben ik al weer ruim 16 weken zwanger met behulp van ovulatietesten en binnen 4 maanden na mijn miskraam! Ik heb de testen via de website http://www.zwangerschapstest.nu besteld en heb gekozen voor de zwanger worden sets, scheelt veel geld en ze zijn net zo betrouwbaar.

Succes!

Puk

#3092535 Quote

Hoi,

Ik kan de ovulatietesten van CB echt aanraden. Ik heb ze 2x gebruikt en was 2x direct zwanger. Door deze testen kwam ik erachter dat ik niet 14 dagen voor mijn NOD mijn eisprong heb maar 10/11 dagen voor die tijd!

Groetjes F.

#3092593 Quote

ok dus de ervaringen zijn goed, dan moet ik ze toch maar eens gaan gebruiken haha
    thanx voor jullie ervaringen en een gezonde en goede zwangerschap!

read more image Lees ook: Zwanger, en nu?
    #3092648 Quote

Ik heb de testen (van Clearblue) gebruikt bij de zwangerschap van mijn dochter en was die maand dus ook echt zwanger geraakt. Het bleek dat ik iets later ovuleerde dan dat ik altijd dacht.

Mijn zusje is ze ook gaan gebruiken nadat er het eerste halfjaar zelf proberen niks gebeurde en was ook meteen zwanger!
    Het is uiteraard bij ieder persoon weer anders, maar in onze gevallen heeft het dus zeker geholpen!

Groeten, Ingrid

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct