Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

285988 Tweelingspullen

• Auteur

Hallo, nu net ruim 8 weken zwanger van een tweeling gingen wij vol goede moed ons orienteren op wandelwagens, boxen etc. Pffff….dat valt tegen!! Daar waar er 80 wandelwagens voor eenlingen staan hebben ze er 6 voor een tweeling (en dan ook nog maar 2 merken in 3 kleuren), is er 1 box tentoongesteld.Prenatalsuperstore heeft bijv. maar 1 wandelwagen staan???!!!  Iksnap wel dat de markt voor tweelingen minder aftrek heeft maar voor de ouders is het toch minder leuk zoeken. Iemand tips waar ze wel veel tweelingspullen hebben??

#3092505 Quote

Hoi,
    ten eerste gefeliciteerd met je zwangerschap.
    Ik weet niet waar je woont maar hier in Gouda zit een babypark (babypark van Kesteren) en daar staan wel veel 2ling wagens. Het babypark heeft meerdere winkels in nederland dus misschien zit er wel eentje bij jou in de buurt.
    Succes ermee.
    Groetjes Rene 19w & 1d

#3092515 Quote

hoi

ten eerste gefeliciteerd met je zwangerschap
    en ten 2e ik weet precies wat je bedoeld
    ik ben zelf een 2lingmama van rawan en alan 12-03-05 en ik kan je vertellen het is te gek voor woorden dat er maar zo weinig is voor meerlingen
    maar je zou even kunnen kijken op http://www.meerling.pagina.nl daar heb je verschillende winkels en tips en zelfs een meerling-marktplaats.
    ik weet niet of je alles nieuw wil maar je kunt ook veel vinden op marktplaats want een 2ling wagen kost nieuw al gauw 800- 1000 euro.
    heel veel plezier met het kopen van je spullen.

groetjes kristel mama van rawan en alan 12-03-05

#3092516 Quote

je kunt ook de gids van http://www.babystuf.nl bestellen daar staan ook heel veel wagens in
    maar ik zou gaan voor een urban jungle en vooral niet veer de happy baby spider twin
    past bijna niet in de auto namelijk was echt een miskoop.

groetjes kristel mama van rawan en alan 12-03-05

#3092539 Quote

Hoi !!

Ja… we kennen het "probleem" inmiddels…..

Het is gewoon te gek voor woorden dat je voor éénlingen keuze hebt uit honderden wagens en voor twee- of meerlingen moet je het doen met een paar. En je zult nog wel meer dingen gaan merken, dat eigenlijk alles is afgestemd op het krijgen van 1 kind (kraamzorgpakket, informatiefolders, enz.enz.)

Maar wij zijn ook bij BabyPark het beste geslaagd, krijg je op je kinderkamer leuke kortingen en ook op alle 2e artikelen (maxi-cosi, matras, enz.) Bij prenatal slaat de korting eigenlijk nergens op dus daar hebben we dan ook niets gekocht.

Wij hebben de Urban Jungle duo wagen gekocht, flink aan de prijs, maar wij vonden het de beste en makkelijkste wagen om mee te rijden. De reiswiegjes hebben we overgenomen van vrienden, maar die kun je rustig via marktplaats ofzo overnemen. Je gebruikt ze ca. 6 maanden en dan zijn ze eruit gegroeid. Je kunt deze bekleding ook helemaal wassen in de wasmachine, een flink voordeel ook. Op Marktplaats staan trouwens ook genoeg 2ehands wagen hiervan, dus ga gewoon eens kijken. Wij hebben ook de box (ook een tweelingbox) kunnen overnemen via iemand op Marktplaats, 50.- en prima ! Dat scheelt natuurlijk gigantisch, want een tweeling box is ook schandalig duur, als je die nieuw koopt en onze vrienden hadden een normale box genomen voor hun tweeling, maar die lagen met een paar maanden al in elkaars "vaarwater" dus dat was geen aanrader. (of 2 kleine boxen, kan natuurlijk ook).

Succes en natuurlijk ook gefeliciteerd !! En mocht je nog iets willen weten… laat het maar horen hoor !!

Groetjes Marasje

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct