Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

285989 Nergens Last Van

• Auteur

Hoi dames,

Ben nu 6 wkn 1 d zwanger en voel helemaal niets! Heb rond 4,5 wkn veel last gehad van bandenpijn (steken in onderbuik en liezen die doortrokken naar onderrug) en had toen ook vollere borsten en wat last van mijn tepels af en toe. En nu….heb ik echt helemaal nergens meer last van. Wie herkent zich hierin?? Maak me er af en toe wel zorgen om hoor!

Liefs Eva

#3092508 Quote

hoi,
    ik herken dit zo goed. Ik vraag me regelmatig af of alles nog wel goed is. Maar ik ga ervoor alsnog maar van uit dat we geluksvogels zijn. Mijn vriendin is 9 maanden ziek geweest, ben wel blij dat ik dat dus niet heb.

Groetjes Wendy

#3092509 Quote

Hoi.

Ik herken dit ook.
    Ben 5 weken zwanger ik begin nu wel last van mijn borsten te krijgen.
    En erg moe,maar verder helemaal niks.
    Groetjes Peggy

#3092513 Quote

Hoi meiden

Allereerst van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschappen!!!!
    Ook ik behoor tot de gelukvogels die nergens last van heeft gehad. In het begin alleen vreselijk moe en wat pijnlijke borsten maar verder helemaal niets.
    Inmiddels ben ik alweer 23 weken zwanger en gaat het nog steeds super. Moet nu alleen iets rustiger aan gaan doen in verband met rugklachten.

Een fijne zwangerschap verder.

Gr. Anke

#3092514 Quote

Hoi hoi,

Ik ben nu 21 weken en 4 dagen, en ik moet je zeggen dat ik de eerste 4 maanden ook nergens last van had.
    Was alleen wat moeier dan normaal maar meer ook niet.

Ik vond het ook best raar, had namelijk verwacht dat je allemaal veranderingen zou meemaken maar niet dus.
    Mijn omgeving zei ook ook steeds wees blij dat je nergens last van heb.
    En nu trapt het in de rondte en merk ik wel degelijk dat hij er is.

Dus maak je niet te druk en wees blij dat je niet zoveel kwaaltjes heb, want dan mag je toch in je handjes klappen hoor.
    Veel liefs pam….

#3092525 Quote

hoi
    ik ben ook 6 wk en 1 dag zwanger van de derde
    heb nu ook nog nergens last van maar dat wil niet zegen dat het niet goed is.
    bij de eerste was ik dood ziek tot de 7de maand en dat wert een jongen.
    en bij de tweede had ik nergens last van en dat was een meisje dus denk dat dit gewoon weer een meisje is.
    maar ik moet volgende week een echo laten maken om te kijken of alles goed is want in dezember ging het mis na 5 en halve week.
    hoop dat bij jou alles goed gaat en geniet er van.
    groetjes vitje

read more image Lees ook: Zwanger, en nu?
    #3092560 Quote

Dank jullie wel voor jullie reacties! Ben blij om te horen dat ik niet de enige ben. Ben onzeker omdat het voor mij ook de eerste keer is en maak me dan gelijk zorgen als ik weer even niets voel. Heb nog steeds redelijk wat slijmverlies en witte bultjes op mijn tepels. Daaraan kan ik zien dat ik zwanger ben ook al is het nog zo onwerkelijk. Mijn vriend zei gisteren dat hij al een klein buikje kon zien. Niet waar je normaal je vetrandje hebt zitten maar verder naar onder, bij de schaamstreek. Wel vroeg toch? Ben pas 6w2d!
    Heb trouwens 9 juni mijn eerste echo, spannend!!!!!

Liefs Eva

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct