Mede door mijn schoonzusje (net bevallen van een dochter) ben ik een beetje terechtgekomen op dit foum. Lees voornamelijk berichten en geef hier en daar een opmerking.
Maar nu begin ik aan mezelf te twijfelen.
Ik ben een tijdje terug de pil (per ongeluk) vergeten. Al een paar dagen achter elkaar, dus werd ineens ongesteld. Pas toen bedacht ik me ineens dat ik de pil helemaal vergeten was. (deze dagen niet 'geklust', zoals jullie dat zo mooi zeggen). Omdat mijn vriend en ik eind mei 2008 gaan trouwen, is het op dit moment totaal niet handig om zwanger te worden. Omdat ik toch liever niet met een dikke buik rond loop op mijn trouwdag. In overleg met mijn vriend hebben we wel zo besproken dat ik een complete cyclus zonder pil zou gaan. (dan weten we ook de cyclus, wanneer we wel voor een kindje willen gaan. (na de trouwerij)). Als het goed is zou ik nu dus aankomende maandag ongesteld moeten worden. Maar…om het verhaal niet te lang te maken….ik vermoed dat ik wel zwangerschapsverschijnselen heb…verschijnselen die ik dus hier op het forum lees…of praat ik me nu gewoon gek…
Mijn kwalen:
– lichte misselijkheid (iedere avond, als ik net op bed lig. Al een week of 2)
– sinds een dikke week buikpijn / krampen
– vanuit het niets gigantisch ontstoken tandvlees, in mijn complete mond. Nu ik extra poets, kan ik de pijn in ieder geval wat verzachten. Ontsteking is ook iets minder geworden nu, maar is er nog wel.
– moe, moe en nog eens moe.
Moet ik nu al testen, of gewoon rustig komende week afwachten…?? Persoonlijk kies ik nu voor het laatste…