Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

28599 Zou Ik Nu Moeten Testen Of Gewoon Nog Even Moeten Afwachten

• Auteur

Mede door mijn schoonzusje (net bevallen van een dochter) ben ik een beetje terechtgekomen op dit foum. Lees voornamelijk berichten en geef hier en daar een opmerking.

Maar nu begin ik aan mezelf te twijfelen.
    Ik ben een tijdje terug de pil (per ongeluk) vergeten. Al een paar dagen achter elkaar, dus werd ineens ongesteld. Pas toen bedacht ik me ineens dat ik de pil helemaal vergeten was. (deze dagen niet 'geklust', zoals jullie dat zo mooi zeggen). Omdat mijn vriend en ik eind mei 2008 gaan trouwen, is het op dit moment totaal niet handig om zwanger te worden. Omdat ik toch liever niet met een dikke buik rond loop op mijn trouwdag. In overleg met mijn vriend hebben we wel zo besproken dat ik een complete cyclus zonder pil zou gaan. (dan weten we ook de cyclus, wanneer we wel voor een kindje willen gaan. (na de trouwerij)). Als het goed is zou ik nu dus aankomende maandag ongesteld moeten worden. Maar…om het verhaal niet te lang te maken….ik vermoed dat ik wel zwangerschapsverschijnselen heb…verschijnselen die ik dus hier op het forum lees…of praat ik me nu gewoon gek…

Mijn kwalen:
    – lichte misselijkheid (iedere avond, als ik net op bed lig. Al een week of 2)
    – sinds een dikke week buikpijn / krampen
    – vanuit het niets gigantisch ontstoken tandvlees, in mijn complete mond. Nu ik extra poets, kan ik de pijn in ieder geval wat verzachten. Ontsteking is ook iets minder geworden nu, maar is er nog wel.
    – moe, moe en nog eens moe.

Moet ik nu al testen, of gewoon rustig komende week afwachten…?? Persoonlijk kies ik nu voor het laatste…

#2935831 Quote

tja, spannend hoor, persoonliojk zou ik er een testje tegenaan gooien puur om de spanning kwijt te zijn…als je nl zwanger bent dan ben je dat hopleijk over een paar dagen nog steeds he en als je het niet bent, dan weet je het al dat je RD komen en heb je die spanning niet meer, maar goed ieder voor zich…ik zou de spanning niet kunnen hebben hoor hahahahah succes in ieder gevale n laat even weten of je zwanger bent??

liefs sweety

#2935833 Quote

Zo spannend hoor…ik zou ook zeggen dat je even een test zou moeten doen. Zo weet je idd of dat je zwanger bent of dat je binnen enkele dagen ongesteld gaat worden. Dit neemt (als de test negatief is) denk ik een hoop stress weg (en door stress kan je ongesteldheid ook weleens wegblijven wat alleen nog maar meer stress met zich meebrengt in jouw geval).

Succes met je beslissing en eventueel met testen!

Laat je wel even de uitslag weten?

Gr.
    Pip

#2935835 Quote

hoi meis,

als ik jou was zou ik er gewoon een testje tegen aan gooien.. dan weet je voor voorlopig iedergeval wat meer, want t kan ook dat je menstruatie gaat uitblijven door de spanning ed.. en dat willen we natuurlijk ook niet..

en laat het wel effe weten he? zal voor je duimen!!

liefs Iris

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen