Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

285990 Gedraai En Getrappel

• Auteur

Hallo allemaal,

Ik ben momenteel ruim 21 weken zwanger en begin de kleine al aardig goed te voelen. Soms zo erg dat ik denk is dat wel o.k. Volgens mij worden er salto's gemaakt en er wordt van de ene kant naar de andere kant gezwommen en is dat wel normaal?!?

Heeft iemand daar ervaring mee.

Groetjes en een fijne zwangerschap toegewenst.

#3092510 Quote

Ja, das hartstikke normaal! Juist prima!
    Mijn zoontje (nu anderhalf) deed dat ook!
    Dus, lekker genieten!

#3092517 Quote

Hoi!

Ik ben nu 20 weken zwanger van de eerste en ik herken wat je schrijft. Bij mij ook het gevoel van salto's, gedraai en getrappel. Geen plopjes of zeepbelletjes, maar gelijk bewegingen en zwempartijen!
    Ik heb wel dat het de ene dag of nacht veel erger is en dan weer een tijdje niets voel, een etmaal   ofzo, jij ook?

Ik mag dinsdag voor de screeningsecho, vind dat wel erg spannend. Maar ik geniet uitgebreid als ik leven voel!

Groetjes Ptra

#3092605 Quote

Hoi Ptra,

Ik heb het ook niet elke dag, maar als ik het heb dan zijn het flinke bewegingen. Ik heb een screeningsecho gehad en de gynaecoloog zei dat het kindje zich goed op zijn gemak voelt en dat het normaal is. Ik hoef mij geen enkele zorgen te maken.  Toevallig was het kindje nu ook ontzettend aan het draaien en bewegen   dat we  maar 1  duidelijke foto hadden op dat moment. We hebben wel gelachen, mijn zoon vroeg of hij geen adhd had.

Groetjes Monique.

#3092610 Quote

Hoi,

ik denk dat je gewoon een heel beweeglijk kind hebt… Ik heb dat ook gehad bij een van mijn kids en vroeg toen of dat ook zo zou zijn als ze geboren waren.   Meestal wel was het antwoord.   En ja,   Ons kereltje was in mijn buik heeeel heftig en nu ook. En onze jongste was lekker rustig in mijn buik en nu dus ook.   Maar nu deze,   het kleintje wat nu in mijn buik groeit is ook vrij wild……….. dus ben heeeeel benieuwd of ie dat stakts ook wordt.   Hoeft eigelijk niet van mij maar ja.   Het zijn trouwens allebei schatten van kinderen hoor.

#3092621 Quote

Hoi meiden

Ik ben nu 39 weken zwanger de die van mij doen niet anders dan schoppen en salto,s af en toe wordt ik er gewoon moe van maar is ook weer genieten is al vanaf 22 weken dat die kleine zo druk is..
    Als het geboren wordt ben ik benieuwd of het ook zo,n druktespook is of misschien juist heel rustig we wachten maar af..

read more image Lees ook: Zwanger, en nu?
    #3092626 Quote

Hi!

Ik ben ondertussen bevallen van een dochtertje en zij was in mijn buik ook heel druk.
    En Merel is nu nog een heel bewegelijk meisje!

Misschien toeval hoor!

Geniet van het leven in je buik.

Liefs,
    Mandy

#3092725 Quote

Hallo iedereen,

Bedankt voor jullie ervaringen. Ik ben ook erg benieuwd of het kindje later een druktemakertje wordt. Zijn/haar broer was in de buik  vrij rustig en   nu eigenlijk ook wel, dus ook ik wacht met spanning af.

Geniet ook van jullie zwangerschap en tot gauw.

Veel liefs van Monique.

#3092731 Quote

Hoi

Mijn dochter was rustig in de buik en nu heel erg druk. Mijn zus heeft
    juist een zoontje dat in de buik heel druk was en nu een heel makkelijk
    en rustig kereltje is. haar tweede was gemiddeld in de buik en blijkt
    nu ook rustig te zijn.
    Ik ben nu zwanger van een druktemaker, echt enorm en hoopte eigenlijk
    dat het er dus rustig uit zou komen…..Helaas dit gaat dus duidelijk
    niet op aan de hand van jullie bevindingen. Afwachten dus maar!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct