Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

285991 Ik Denk Dat Ik Zwanger Ben

• Auteur

hallo kenne jullie mischien reacties geven op mijn vraag

Ik ben vorige week donderdag met mijn vriend naar bed geweest en vrijdag was ik de hele dag misselijk
    heb ook af en toe pijn in me buik
    nu wil ik een test gaan halen maar ik weet niet waneer ik die kan gebruiken kan dat nu al of moet ik wachte tot ik over tijd ben ?
    ik ben trouwens 21 jaar bijna

groetjes xxx

#3092518 Quote

Nou als je zwanger bent geraakt die donderdag…………dan kan je daar de dag er na nog niet misselijk van zijn.
    Je moet even aan het eind van je cyclus kijken of je ongesteld wordt. Word je het niet dan kun je vanaf 1 dag overtijd een test doen. Ik zou niet te snel een test doen, dat is zonde van je geld en het duurt toch echt een aantal dagen/weken voordat je hcg hoog genoeg om het te kunnen traceren met een test. Dus nog tijdens je cyclus een test doen raad ik niet aan.

Succes!

Groetejs Lillian

#3092526 Quote

Okeej bedankt voor je reactie ik zou het in de gaten houden maar het was inderdaad wel raar omdat ik echt heel erig misselijk was enzo voel me ook helemaal anders maar jah kan ook aanliggen omdatik er bang voor ben ik weet het niet maar bedankt voor je reactie

xxxjoy

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct