hoi meisie
Als je het niet vertrouwd moet je de vk bellen.
En vooral als het vandaag nog zo is. Ik wil je niet ongerust maken maar vertel ff mijn ervaring. Ik heb nu een dochter van bijna 2 nu probeer ik voor een 2de te gaan, toen ik 27 wk zwanger was had ik dat ook en de krampjes vond ik niet eens zo erg ik voelde de kleine neit of heel weinig. Na dat er steeds werd gezegd dat het bandepijn was, begon de vk ook te twijvelen ,dus kreeg ik een echo in het ziekenhuis en bleek dat de kleine super weinig vruchtwater had. En dat verklaarde dat ik de haar niet voelde bewegen. Ik moets eerst elke week en later elke dag een uur aan de ctg in het ziekenhuis liggen(super vermoeiend). Maar uit eindelijk 11 juni 2004 lag ik aan de ctg een het hartje was van 140 gedaald naar 60 en toen moest ik met spoed in geleid worden. 12 juni 0.13 uur was ze geboren helemaal droog maar super gezond.
Na al die drukte en die zware ervaring durf ik nu voor een 2de te gaan maar hou mijn hart wel weer vast.
Ik hoop dat het bij jou toch bandenpijn blijft en hoop snel wat van je te horen veel sterkte en succes.
Groetjes berna