Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

285995 Klaar En Dan

• Auteur

hai hai

eindelijk is bij ons nu alles klaar en hebben we allebei zoiets van ja nu mag het van ons best wel komen.
    Wat vinden jullie hiervan??? wij hebben mijn oude wiegje in de baby kamer staan. ( past kwa desing niet bij elkaar ) en er zijn wel mensen die zeggen van gaaf, maar helaas is de meerderheid van jo haal dat oude ding toch weg dat is geen gezicht!!!!!!

Ik hoop dat het lukt maar hieronder staat de foto

#3092546 Quote
    Hallo Jantine,

ik heb ook een oude wieg die er ook niet helemaal bij past, maar het heeft wel iets, een "oude"wieg!!
    (De mijne lijkt heel veel op die van jou, ook van die wielen, ik heb er alleen nog en kapje op!!)
    Oma gaat hem deze week op nieuw bekleden, kan niet wachten tot alles af is!!

Het voordeel  van zo'n wieg, vind ik,  is  je kan hem eventueel snachts bij je op de kamer zetten, en dat zie ik me met een loei van een ledikant niet doen, hihi!!
    Als het te groot word voor de wieg, kan de kleine nog lang genoeg in zo'n grote ledikant!!

Groetejs Esther   en Baby Puk

#3092547 Quote

hoi hoi

heb nog een foto van de wieg.
    en ja ik vind het ook handig hoor alleen moet mijn man er niet aan denken om de wieg in de slaapkamer of zo neer te zetten.
    verder is tie nog steeds errug trots

#3092548 Quote

hey ester deze foto heb ik ook nog.

#3092556 Quote

Ik heb alleen een vast kap, die kan niet naar beneden geklapt worden!!
    Dus helemaal van rotan/riet.
    Heb er nog geen foto van, maar heb begrepen dat je hier alleen een foto neer kan zetten als je een site hebt!!

groetejs Esther en Babay Puk

#3092558 Quote

hi. leuke wieg zeg,
    wij hebben ook de oude wieg van mijn ouders te leen. met veel pruts werk is het gelukt om het wiegje te bekleden. vooral de beweegbare kap was wel even een gepuzzel.

mensen reageren juist heel leuk op het oude wiegje. ik vind het ook wel erg makkelijk dat de baby straks bij ons in de slaapkamer kan staan. hoef je niet zo ver om te voeden enzo midden in de nacht.

veel succes met de laatste loodjes, en geloof me die zijn echt het zwaarst.

Miep36 (40.2)

read more image Lees ook: Zwanger, en nu?
    #3092571 Quote
    quote: mamaessie reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('22-05-2006 12:36:15'));

Ik heb alleen een vast kap, die kan niet naar beneden geklapt worden!!
    Dus helemaal van rotan/riet.
    Heb er nog geen foto van, maar heb begrepen dat je hier alleen een foto neer kan zetten als je een site hebt!!

groetejs Esther en Babay Puk

aanmelden via http://www.hyves.nl en dan daar je foto's op zetten en dan kopieeren en dan op deze site weer plakken.

zo doe ik het ook

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct