Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

285998 Voor Miep36

• Auteur

Ooo, Miep, begrijp ik het goed, ben jij al de 40 weken voorbij??
    Dus jij zit al echt te wachten??
    Dat lijkt me zooo erg, ik hoop niet dat ik de 40 voorbij ga hoor!!!
    Ik ben morgen 25 weken, dus ik heb nog wel even.

Nou ik wens je heeel veeel sterkte, en hoop dat je niet nog al te lang moet wachten.
    Zal voor je duimen!!

Groetejs Esther en Baby Puk

#3092573 Quote

zo te zien is ze dus al de 40 weken echt voorbij.
    ja meid dan kan ik begrijpen dat je zegt de laatste loodjes wegen het zwaarst.
    sterkte meid.

echt waar.

#3092630 Quote

hi, ja hoor, ik zit voorbij de 40 weken en word een beetje gaar van mezelf, van de buik en van de niet doorzettende krampen en weeen.
    volgens mijn man lijkt de baby op mijn  familie (zijn ook nooit op tijd)

lastig hoor, ik heb ook weinig zin meer om iets te doen, ja, een puzzeltje uit de krant ofzo.

we wachten rustig af, … gjes Miep36 (40.3)

#3092662 Quote

Hoi Miep,

40 weken en drie dagen al…. pffff, ik   hoop voor je dat het niet al te lang meer zal duren.
    Ik heb gelukkig nu al de belofte dat ze me niet "overtijd" laten lopen en bij 40 weken iets gaan doen om dat ik bij mijn eerste zoontje 42 weken en 3 dagen zwanger ben geweest en ook nog een zwaar kind kreeg……

Dus meid kop op en veel succes…

Angel  

#3092746 Quote

hi Angel,

nou, ik ben bang dat ze me gewoon laten lopen tot 42 weken, ondanks dat er 4 echo's zijn gemaakt in de loop van de laatste maanden omdat het kind zo groot is. dit wordt een lekker bolletje hoor. groot hoofd, dik buikje en lange benen…… combinatie van papa en mama.

het kleinste maatje kleding kan ik dus al opruimen denk ik. die past nooit in 50/56.

vandaag maar eens een stevige wandeling maken, wie weet zet dat nog wat in gang.

gjes Miep36 (40.4)

#3092747 Quote

Hey miep36

was het nou hier of bij ons ( augustus forum )
    we hadden het toen over bakkers praatjes.
    ananas schijnt te helpen.   misschien een ideetje????
    Hoop echt voor je dat je niet lang meer moet!!!
    sterkte!!

read more image Lees ook: Zwanger, en nu?
    #3092796 Quote

Hoi Miep,

Die wandelingen hielpen bij mij ook niet echt kan ik je melden….
    ik had gewoon geluk dat bij het strippen mijn vliezen braken anders hadden ze me echt tot 43 weken laten lopen……

Nu hebben ze me beloofd dat ik echt maar 40 weken moet… eerst zien dan geloven.

Veel succes en laat tussentijds wat van je horen   hé?

Groetjes, Angel

morgen 34 weken

#3092804 Quote

hi, bedankt voor de steun.

helaas: wandelen is niks (het stort nu echt van de regen hier), ananassen zijn heerlijk,   frambozenbladthee smaakt naar niks en een potje vrijen is nog steeds leuk (wat onhandig o.k.) maar alle bakerpraatjes ten spijt, hier en daar voel ik een kramp, een paar weeën en daarna is alles weer rustig en stil.

het rommelt dus wel, wie weet komt de kleine morgen wel (of niet).

ik kan de prullenbakken nog legen, tomatenplantjes verpotten, de hond borstelen, eten koken, puzzeltje doen en me kleps vervelen.

grjes Miep36

#3092895 Quote

hi Jantine,

a.s. dinsdag heb ik weer een afspraak bij de VK, dan gaan we overleggen hoe nu verder. officieel laten ze me tot het  volgende weekend lopen, maar dan is het Pinksteren en om het daar nou over heen te laten gaan vind ik drie keer niks. ik  hoop dus  op inleiding op volgende week  donderdag of vrijdag.

gjes Miep36 (Meiforum)

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct