Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

28600 Al 3 Weken Ongesteld

• Auteur

Ik ben op 6 oktober gestopt met de pil. Mijn vriend en ik willen graag een kindje. Ik heb toen gelijk een bloeding gehad vanwege het stoppen. 28 dagen later had ik een neiuwe bloeding. Gelijk een goede cyclus dacht ik nog. 32 dagen later was ik weeer ongesteld maar dit keer was het niet helder bloed maar bruin bloed en dit bleef twee weken zo. Niet veel maar wel elke dag bruine/rode bloeding. Nu was het met de kerst twee dagen niks en vandaag begon het opnieuw alleen dit keer helder bloed. ik word hier goed gek van , want naaast de bleoding heb ik ook ongesteldheids pijn. Pijn in mijn buik, misselijk etc.
    Ik ben naar de dokter geweest en zij zegt hoort er allemaal bij. Dit is een kwestie van door de zure appel heen bijten.
    Herkennen jullie het ook??

#2935862 Quote

Heeft de dokter je verder ook onderzocht? het kan natuurlijk door t ontpillen komen. Maar zelf heb ik dit niet meegemaakt na t ontpillen. ZOu het niet een miskraam kunnen zijn?? Of heb je zelf niet t idee dat je zwanger zou kunnen zijn, of dus bent geweest? Na mijn mk heb ik 4 weken doorgevloeid. Maar goed, als   de dokter zegt dat t erbij hoort, zou ik me verder niet al te druk maken. En als je toch niet helemaal zeker bent, je verder laten onderzoeken

#2935889 Quote

De dokter heeft me wel onderzocht en zei dat er niks was met mijn baarmoeder en dat het er goed uitzag. Ik heb wel even gedacht aan een miskraam omdat ik erg misselijk ben geweest maar de dokter heeft er niks over gezegd.
    Nu ben ik gewoon weer helder ongesteld. Ik wacht het maar rustig af. Dank je wel voor je reactie. Ik vind het fijn om iedereen hun verhalen hier te lezen.

#2936020 Quote

hoi,

ik ben een poosje terug van pil veranderd. toen ben ik gewoon een week ongesteld geweest en daarna de strip weer begonnen. maar na de volgende stopweek hield het bloeden niet op en ben ik 3,5 week ongesteld geweest.

het schijnt dus dat het te maken heeft met het stoppen van de pil.

nog 2 dagen, en ik ga stoppen met de pil om zwanger te worden!!!

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen